ציטוט:
נכתב במקור על ידי sUP
מממ הבאת פה הגזמה 200 שקל?! :|
כמה כבר עולה לדבר בטלפון הביתי..
חוץ מזה שאם תשים לב יש להם קו 1-800.. שיחת חינם.
שימו לב לדברים הקטנים.
|
אהמ אהמ....................
EDWS מקווה שזה ענה לך על התשובה.
בדרך כלל לרוב החברות האלה יש קו חינם ככה שזה בסדר.
אגב גם לספקית אינטרנט אתה משלם כסף אז מה?... ואתה בכל זאת מתקשר אליהם בשביל לקבל תמיכה
ויותר מיזה אתה מחכה איזה שעה גם עד שיענו לך וגם עוד איזה 10 דקות לפחות עד שפותרים את בעיה ומשלם על השיחה כמו ילד טוב ... ואם אתה רוצה לעזוב אתה לא מפחיד אותם.. אתה מוזמן לעזוב כמוך יש עוד 213123123 אנשים באותה ספקית, אני מאמין שגם ל NYTRON יש המון לקוחות ככה שאתה לא ממש מזיז להם אם תלך או תישאר. ועוד לא ציינתי את העובדה שהבעיה יכולה להמשיך אחרי 10 דקו תשניתקת את השיחה ואז כל התהליך שוב...
אתה יודע מה אמרו לחבר שלי שהיה אצל SRV שהוא אמר להם למה אי אפשר לקבל תמיכה בטלפון ?
לא מדבר איתך על תוכנות מסרים על טלפון שהוא מתקשר ומשלם.
התשובה של SRV :
ציטוט:
אנחנו תומכים רק דרך מערכת התמיכה ואימיילים
הכל חייב לעבור מישם, אם אנחנו רואים לנכון שיש צורך בטלפון תקבל זה מה שיש כרגע, אתה לא חייב להשלים עם זה.
אם אתה לא מרוצה אתה יכול לעזוב אנחנו לא מכריים אנשים להישאר בכוח זה הדרך תמיכה שלנו נכון לעת עתה
|