אשכול
:
מבקש ביקורת על מפרט
View Single Post
07-11-07, 17:35
# 3
yoya10
חבר וותיק
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,582
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
בניה
זיכרונות טובים:
http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2438
http://www.skypc.co.il/pl_product~VS...667D2~15~0.htm
אולי יש את הדגם הזה בעוד חנויות, מה שבטוח שהוא מאוד משתלם!
מה שהם מציעים זה שני סטיקים של 1024 ראם..
יש לי אחד..אני רוצה להוסיף עוד אחד למה שיש לי..
תודה בכל זאת
עכשיו חיפשתי באתרים שנתת עוד פרטים על כרטיסי ראם.. מצאתי משהו.. אני כנראה אלך עליו ואקנה בקרוב...
Last edited by yoya10; 07-11-07 at
17:59
..
yoya10
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל yoya10
מצא הודעות נוספות מאת yoya10