שלום רב,
להל"ן כל התשובות:
1)מערכת בילינג והלפדסק
- billing.hostdime.co.il / helpdesk.hostdime.co.il
2) לא הבנתי את הסעיף, הוא מדבר על טיפול בשרתים, לאיזה שעות הוא מתייחס?
- הוא מדבר על מהירות בה מהנדסי החברה יגיעו לחווה בישראל על מנת לטפל בתקלה של השרת אותו אתה מאחסן איתנו.
3) אם יש תיחזוק מלא...העבודה שלו זה לדאוג שהשרת לא יצטרך לעשות ריסט ובמידה וכן..אז הוא זה שאמור לפקח על זה..
ואם עולה כבר 400 ש"ח לשים את השרת בחווה...אז להרים טלפון ולהגיד להם לעשות ריסט עולה 30 ש"ח?
לשלוח מישהו לחווה אני מבין...אבל טלפון?..
- מדובר אם טיפול מרחוק אינו יכול לסדר את התקלה ונדרש איש חומרה או תוכנה שלנו שיטפל בשרת שלך פיזית ולא מרחוק.
4) אגב, במידה ואני גר בחיפה (ואני לא..אבל סתם שאלה שעלתה לי בראש)...אני גם צריך לשלם בשביל שמישהו יבוא לחווה כדי להכניס אותי?
- כן, בתאום מתאים.
5) עוד שאלה, יש אפשרות לריסלר מותאם אישית? עם שטח אחסון ותעבורה גדולים/קטנים יותר?
- ריסלר הינם קבועים.
6) משהו שמצאתי באתר שלא מסתדר לי...
- סודר
7) גם בלי ה"כאשר"....איזה עוד חוות יש בחיפה חוץ מ017?
- אקטקום
תודה רבה!
__________________
פרויקט בפיתוח: LanceFusion.com אתר למציאת עבודות ופרויקטים לפרילנסרים בכל העולם. ההרשמה החינמית לבטא עכשיו פתוחה!
|