אשכול
:
[בעיה]Nero
View Single Post
12-11-07, 23:30
# 3
yoya10
חבר וותיק
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,582
גם לי הייתה בעיה זהה .. שלא הצלחתי לצרוב
ומה שגרם לכך זה סוג הדיסק
ובמהירות צריבה שבחרת..
אם אני טועה..
תוכל להביא לכאן תמונת מסך (אם מופיעה שגיאה כלשהי), זה יעזור
yoya10
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל yoya10
מצא הודעות נוספות מאת yoya10