View Single Post
ישן 21-11-07, 20:47   # 33
Dima
אקס מנהל
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 37
הודעות: 4,641

Dima לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net צפה בהודעה
דימה, מהם הפרמטרים ל"מעמיס/מכביד"?
האם תתנו אזהרה לפני סגירת החשבון?
האם לאחר סגירת החשבון ניתן יהיה לקבל גיבוי?
האם תסבירו ללקוח בדיוק מה גרם לעומס ואף תתנו לו צילומי מסך/סטטיסטיקות וכו'?


המשך יום נעים.
שלום גיא,
כל הפרמטרים המדוייקים מופיעים בTOS שלנו באתר, אתה מוזמן להוריד אותו ולעיין בעצמך.
שנית, כמובן שתהיה אזהרה, באם אחרי האזהרה אותו המשתמש ימשיך להעמיס על השרת, אנו נאלץ להשעות את חשבונו. כמובן שתנתן גישה להורדת כל הקבצים הדרושים על מנת שהלקוח לא יאבד אותם ובנוסף, נוכל לשוחח עם אותו הלקוח, ולהרכיב ביחד איתו את החבילה הכי מתאימה לו (כל זה כמובן, תלוי בכמות משאבי השרת שהלקוח משתמש בהם).

כהוכחה שחשבונו של הלקוח הוא הגורם לעומס, ינתנו כל הלוגים הדרושים, במידה ותהיה דרישה מצד הלקוח.