|
השאלה מה אתה בעצם מחפש? הרבה כניסות או קהל ממוקד, אם תקדם מילים שהרבה מחפשים(ויש מספיק רשימות שגוגל מפרסמים כל שנה של מילות מפתח שמחפשים הרבה משתמשים.
או שאתה בעצם רוצה את הקהל הממוקד שיכניס לך כסף, אם אתה רוצה למכור אחסונים, אתה תקדם מילות מפתח שיתאימו לקהל היעד הזה ולא תקדם את המילה "פוקימון", למרות שזה יביא לך הרבה תנועה אולי אפילו יותר תנועה מ"אחסון אתרים"(לא בדקתי את הנושא).
מה שAHOY לא הסביר זה שנכון שאם אתה מקדם את המילה "אחסון" ותחפש "אחסון בבאר שבע" אתה יכול להכנס לאינדקס(במקרה והמילות חיפוש מופיעות באתר) אבל מה שהוא לא הסביר זה שאם תקדם את המילים "אחסון בבאר שבע" יהיה הרבה יותר כוח על המילים האלה מאשר רק "אחסון" במקרה הזה נכון לקדם רק את המילה "אחסון" כי למילות מפתח "אחסון בבאר שבע" אין הרבה תחרות, אבל אם תרצה לקדם את המילים "אחסון אתרים" עדיף שתקדם את המילים "אחסון אתרים" מאשר רק את המילה "אחסון" אבל כמו שאמרתי כבר למעלה, הכל תלוי בקהל היעד שאתה רוצה לפנות אליו.
הכומר.
|