תומר בגלל שזה אתה ואני מכיר את היכולות שלך.
פיתוח פורום פשוט ובלעדי לחברה שיספק תמיכה... בהחלט יעלה את הרמה מאשר שימוש בפורום מוכן.
תמיכת אונליין לדעתי זה די מוריד את הרמה זה יוצר רושם של חברה קטנה שהתמיכה שלה מסתכמת באינטרנט ויש איזה נציג שיושב תמיד על מחשב אחד ומספק תמיכה לכולם... תחשוב על זה...
מה שכן, יש כיום חברות טלפון שמספקות מרכזיה לחברה במחיר של 300 שקל לחודש אם לא פחות ומספקת תמיכה 24 שעות במקומך ע"י הכשרת העובדים של החברה במתן שירות עבור החברה שלך... וכמובן שהם עובדים 24 שעות ביממה.
מה שעוד יחודי בהם, זה שהם מפנים אליך שיחות ובמידה ואתה מגדיר להם שמשעה 18:00 עד 8:30 החברה לא עובדת הם מפעילים את המרכזיות שלהם ומקבלים פניות מלקוחות, מה שיוצר רושם של חברה 24 שעות ביממה.
בהצלחה
