View Single Post
ישן 01-02-08, 18:08   # 10
Labs
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2007
גיל: 34
הודעות: 1,500
Send a message via Skype™ to Labs

Labs לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Hanan צפה בהודעה
תומר בגלל שזה אתה ואני מכיר את היכולות שלך.
פיתוח פורום פשוט ובלעדי לחברה שיספק תמיכה... בהחלט יעלה את הרמה מאשר שימוש בפורום מוכן.

תמיכת אונליין לדעתי זה די מוריד את הרמה זה יוצר רושם של חברה קטנה שהתמיכה שלה מסתכמת באינטרנט ויש איזה נציג שיושב תמיד על מחשב אחד ומספק תמיכה לכולם... תחשוב על זה...

מה שכן, יש כיום חברות טלפון שמספקות מרכזיה לחברה במחיר של 300 שקל לחודש אם לא פחות ומספקת תמיכה 24 שעות במקומך ע"י הכשרת העובדים של החברה במתן שירות עבור החברה שלך... וכמובן שהם עובדים 24 שעות ביממה.
מה שעוד יחודי בהם, זה שהם מפנים אליך שיחות ובמידה ואתה מגדיר להם שמשעה 18:00 עד 8:30 החברה לא עובדת הם מפעילים את המרכזיות שלהם ומקבלים פניות מלקוחות, מה שיוצר רושם של חברה 24 שעות ביממה.

בהצלחה
מרכזייה 300 ש"ח לחודש
ואני משער שהוא צריך מרכזייה בגלל שהוא רוצה להביא מערך תמיכה נזרום ל5 תומכים שכבר מוכשרים בשכר מינימום 8:30 - 18:00 שזה יוצא קצת יותר מ800 לכל ה5

אז יותר מ1000 שקל בישביל מערך תמיכה של חברה מתחילה יחסית?
  Reply With Quote