הפרת התקנון גוררת ביטול ההסכם בין שני הצדדים.
הקפאת החשבון הינה הכרחית במצב כזה, ולכן אין כל בסיס לתלונת הלקוח (אלא אם יתגלה כי אין לו כל קשר בדבר).
לא הבנתי מההודעה שלך האם הלקוח הוא זה שהיה אחראי להעלאת הקובץ, או שהוא טוען כי אתה הוא האחראי.
במידה והוא האחראי - אין על מה לדבר.
אם אתה גם קשור לדבר - העניין קצת שונה.
בכל אופן, בנוגע לעניין הכספי - כל עוד לא הוצאת מכספך, החזר לו את כספו שנותר לאחר הגבייה על החודשים שעברו.
אם העניין עלה לך כסף, שקול לגבות בהתאם (בדוק במקביל שאתה עובד ע"פ התקנון).
|