ציטוט:
נכתב במקור על ידי beng
הבנתי שבפאיפל, במידה ומשהו קרה הלקוח יכול לבטל את התשלום זמן מה לאחר שהוא בוצע, האם זה נכון? אם כן איך אני מתגבר על הבעיה הזאת בתור מוכר, כלומר איך אני יודע שהקונה לא יבטל את העסקה לאחר שאני ימסור לו את המוצר??
תודה.
|
פשוט אי אפשר..
גם לי זה קרה מכרתי משהו באיביי אחרי שבועיים הוא ביקש מפייפאל שיחזירו לו את הכסף (אפילו לא פתח דיספוס והוא קיבל את הכסף בחזרה) למרות גם שהיה לו 300 ומשהו FEEDBACKים טובים..