View Single Post
ישן 20-07-08, 22:35   # 6
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי MasterT צפה בהודעה
במידה והחברה לא הראתה לי אותם - ולא ידעתי עד עכשיו שהם קיימים, האם הם עדיין תקפים?

בכל מקרה, איך אני אמור לגלות? החברה, שיש לה שרת אחד, לא תפקידה לתחזק אותו? ואני רוצה שתגיד לי, האם כמו שהוא אמר, "חובת הלקוח לגלות בעיות" כשיש בעייה של אי קבלת מייל?

האם תנאי שימוש שלא הוצגו לי - והם לא הזכירו אותם לפניי, שווים משהו?
משפטית? הם לא תקפים עליך כל עוד לא חתמת עליהם,
אבל מצד שני, גם לא כל כך ברור אילו שירותים החברה התחייבה לספק לך.

איך אתה אמור לגלות?
כפי שאנחנו (ה"קהל") לא יודעים באמת מה מהות הבעיה אז.. קצת קשה לשפוט במקרה הזה,
השאלה היא האם מדובר בתקלה מערכתית או תקלה נקודתית לגביך.

ככה או ככה,
לדעתי פיצוי צריך להיות מחווה של רצון טוב ולא הכרח - בדיוק מהסיבה שציינתי קודם,
כשלקוח יוצר עומס לא סביר על השרת כתוצאה מתכנות לקוי (לדוגמא), הוא לא יפצה את בעל השרת, נכון?

תתרחק מבית המשפט, אתה תבזבז את הזמן של שניכם.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
  Reply With Quote