ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
משפטית? הם לא תקפים עליך כל עוד לא חתמת עליהם,
אבל מצד שני, גם לא כל כך ברור אילו שירותים החברה התחייבה לספק לך.
איך אתה אמור לגלות?
כפי שאנחנו (ה"קהל") לא יודעים באמת מה מהות הבעיה אז.. קצת קשה לשפוט במקרה הזה,
השאלה היא האם מדובר בתקלה מערכתית או תקלה נקודתית לגביך.
ככה או ככה,
לדעתי פיצוי צריך להיות מחווה של רצון טוב ולא הכרח - בדיוק מהסיבה שציינתי קודם,
כשלקוח יוצר עומס לא סביר על השרת כתוצאה מתכנות לקוי (לדוגמא), הוא לא יפצה את בעל השרת, נכון?
תתרחק מבית המשפט, אתה תבזבז את הזמן של שניכם.
|
לפי מה שהבנתי, זאת הייתה בעייה מערכתית.
..., מה אני אמור לעשות? כי לחזור אל החברה, אני לא, והחברה מוכנה לתת פיצוי של 3 ש"ח - לטענתם, זה האחוז שהמייל נמצא באחסון.
ואם לקוח יוצר עומס לא סביר על השרת, לא סביר שבעל השרת ישעה את החשבון שלו עד לבירור נוסף?
בכל מקרה, כמו שאמרתי, אני לא רוצה לחזור אל החברה - גם ככה חברי הטוב כועס עליי - ובכל זאת, יש לי חצי שנה שלמה.
ציטוט:
משפטית? הם לא תקפים עליך כל עוד לא חתמת עליהם,
אבל מצד שני, גם לא כל כך ברור אילו שירותים החברה התחייבה לספק לך.
|
בשביל העניין אתה מזמין משלוח במכולת, הם חותמים לך שהם יביאו את כל המצרכים אלייך? לא כל כך ברור גם אילו שירותים המכולת התחייבה לספק לך. הם חותמים שהם יביאו את זה לביתך? וכו' וכו'. אני שילמתי על, מצוטט מהאתר שלהם,
שטח איחסון 150MB
תעבורה חודשית 15GB
חשבונות FTP ללא הגבלה
מסדי נתונים ללא הגבלה
סאב דומיינים ללא הגבלה
חשבונות POP3 ללא הגבלה
הפניות דוא"ל ללא הגבלה
PHP, CGI
HTML
FrontPage
PERL
סטטיסטיקות
מערכת הפעלה Linux
פאנל ניהול Direct Admin
ובזה יש הפניות דוא"ל, כאשר הם לא סיפקו את השירות הזה. זה לא מספיק?