ציטוט:
נכתב במקור על ידי MasterT
לפי מה שהבנתי, זאת הייתה בעייה מערכתית.
..., מה אני אמור לעשות? כי לחזור אל החברה, אני לא, והחברה מוכנה לתת פיצוי של 3 ש"ח - לטענתם, זה האחוז שהמייל נמצא באחסון.
ואם לקוח יוצר עומס לא סביר על השרת, לא סביר שבעל השרת ישעה את החשבון שלו עד לבירור נוסף?
בכל מקרה, כמו שאמרתי, אני לא רוצה לחזור אל החברה - גם ככה חברי הטוב כועס עליי - ובכל זאת, יש לי חצי שנה שלמה.
בשביל העניין אתה מזמין משלוח במכולת, הם חותמים לך שהם יביאו את כל המצרכים אלייך? לא כל כך ברור גם אילו שירותים המכולת התחייבה לספק לך. הם חותמים שהם יביאו את זה לביתך? וכו' וכו'. אני שילמתי על, מצוטט מהאתר שלהם,
שטח איחסון 150MB
תעבורה חודשית 15GB
חשבונות FTP ללא הגבלה
מסדי נתונים ללא הגבלה
סאב דומיינים ללא הגבלה
חשבונות POP3 ללא הגבלה
הפניות דוא"ל ללא הגבלה
PHP, CGI
HTML
FrontPage
PERL
סטטיסטיקות
מערכת הפעלה Linux
פאנל ניהול Direct Admin
ובזה יש הפניות דוא"ל, כאשר הם לא סיפקו את השירות הזה. זה לא מספיק?
|
אם להיות קטנוני (סורי, המצב דורש),
איפה רשום מהו אחוז הזמן בו השירות צריך להיות זמין?
מה הכוונה בזמין? האם המשמעות היא שהEXIM צריך להיות למעלה?
אולי הכוונה ב"זמינות שרת" היא בכלל לשרת הNAMED שלהם?
כמו שאמרתי, קטנוני, אני יודע.
בכל אופן,
צורת המחשבה שלי אומרת שלקוח לא מרוצה - אין טעם להחזיק בו,
ואם לא מחזיקים את הלקוח - אין טעם להחזיק כסף שהוא לא קיבל שירות עבורו.
אבל.. כמו שאמרתי, זיכוי זו מחווה של רצון טוב- כלומר, תלוי בחברה.
בית משפט? לדעתי לא שווה את הזמן והעצבים.