ציטוט:
נכתב במקור על ידי SITEAM
הלוואי והיה שלי 
בכל מקרה זה הכלי שיתן לך את מה שאתה מחפש.
ערוצים:
כאשר אתה יוצר מודעת אדסנס יש לך אפשרות להגדיר לה ערוץ (נניח ערוץ "ספורט" למודעות שיופיעו בקטגוריית ספורט).
בדוחות של אדסנס תוכל לראות את כמות ההופעות והלחיצות של כל ערוץ בנפרד, אבל לא תוכל לדעת באיזה עמוד ראו את המודעה.
האפשרות היחידה שתוכל לדעת באיזה עמוד צפו/הקליקו היא אם תיצור מודעה קוד ספציפי של מודעה לכל עמוד ועמוד באתר, כמובן עם ערוצים.
השיטה הזו כלל אינה מומלצת, כיוון שאם יום אחד תחליט לשנות את מאפייני המודעה (נניח צבע) תאלץ לעבור עמוד עמוד באתר ולשנות את הקודים.
מיותר לציין שגם כל פעם שתוסיף עמוד לאתר תצטרך ליצור עבורו מודעה.
לאתרים בעלי כמות דפים גדולה מומלץ להשתמש בפונקציית INCLUDE אשר תכיל את מודעת האדסנס
|
היום כבר אין צורך לעבור בין אתר לאתר
באתרים שלי לקחתי כל פרסומת ונתתי לה ערוץ עם שם יחודי שאני יוכל לדעת מאיפה בדיוק הגיע הקליק
כדי לשנות צבע או מאפייני מודעה אין צורך לשנות קוד
נכנסים ל ADSENSE ומשם משנים והמודעה מתעדכנת באתר עד 10 דקות