הרעיון הגדול שעומד מאחורי פאיפל שהוא נותן כוח ללקוח אבל ! יש אבל גדול אם תשלח הוכחות בזמן ותענה לכל השאלות שלהם אתה תקבל את הכסף חזרה או שהם יחליטו על פשרה בינכם.
יש צורך להתנהג בהתאם, לענות בנימוס ומכובד עם קצת סבלנות והכל יפתר.
היו לי כמה בעיות כאלה אבל כולם נפתרו בשלום

גם בתור לקוח וגם בתור מוכר.
כמו שרשמו לך כאן אם זה בעקבות כרטיס אשראי שבוטל אז אתה תצטרך לדבר איתם בנושא וגם עם הלקוח שלך.
שאתה נכנס לעמוד הראשי (STATEMENT) כתוב לך למעלה שיש לך מקרה פתוח, תלחץ עליו ותקרא את הפרטים, שם גם תתבקש להזין את ההוכחות שבידך.
בכל מקרה, לידע הכללי שלך, הלקוח לא קיבל את הכסף חזרה, כרגע הכסף נמצא אצל פאיפל בכל תהליך החקירה אם מדובר בבקשת REFUND. עד אשר הם יחליטו לנכון מה לעשות.
אם תצטרך עוד עזרה שלח פרטית אני אנסה לעזור לך
