אחרי חודש שסלקום מאמצת אריזה גרפית חדשה, הגיע הזמן לפתוח את זה לדיון.
על המיתוג מחדש, אמון המעצב שעיצב את נענע10 החדש ואת ynet. נוויל ברודי.
קשה להגדיר את השינוי שעברה האריזה הגרפית של סלקום, נוויל ברודי הוסיף להם לסגול את הצבעים: צהוב, ורוד ותכלת. הפונט השתנה, הלוגו התמתן, והאריזה הגרפית נהייתה יותר ממסוגרת, כל אייטם והמקום שלו.
כתבות בנושא:
http://www.calcalist.co.il/marketing...096503,00.html
http://www.themarker.com/tmc/article...081118_1038296
סלקום לפני:
סלקום אחרי:
מה דעתכם?