אשכול
:
שאלה | איך עובד כעיקרון אתר פתיחית אתרים
View Single Post
13-07-09, 13:45
# 2
yoya10
חבר וותיק
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
הודעות: 1,582
אני מתאר לעצמי שכל משתמש חדש מתווסף למסד
לא נראה לי שהם היו מצליחים להחזיק אתר כזה שפועל בצורה של שכפול כמו שאמרת
טיפו לדוגמא זה רק סאב דומיין שמפנה אוטומטית לדף PHP או ASP רגיל, נסה ותראה
yoya10
צפיה בפרופיל גלוי
שלח הודעה פרטית אל yoya10
מצא הודעות נוספות מאת yoya10