View Single Post
ישן 04-08-09, 14:04   # 2
Delox.co.il
חבר בקהילה
 
Delox.co.il's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: חולון
גיל: 40
הודעות: 53
שלח הודעה באמצעות ICO אל Delox.co.il שלח הודעה באמצעות MSN אל Delox.co.il

Delox.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT צפה בהודעה
אני לא מבין על מה ה"לינץ'",

עיצוב או לא עיצוב,
בן 24 או בן 12,
לא אלו יעשו את החברה יותר או פחות טובה, כי בשורה התחתונה.. ללקוח לא יהיה אכפת אם בעיצוב יש תמונות של xbox או של דרדסבא כל עוד השרת שלו יציב ומהיר,
הרמה הטכנית עושה את החברה: כמות התקלות (שישאר מינימלי) וזמן הטיפול בכל תקלה.

אבל בכל זאת יש לי מעט ביקורת על מה שמתנהל באשכול מצד הפותח שלו:
דניאל עשה משהו? אח שלו עשה משהו? מה זה משנה? - אנשים הגיבו על העיצוב, התגובה באה לחברה עצמה... ולא לדניאל או לאח שלו,
לא אמור לעניין את הגולשים מי עשה מה.
הרושם שאני קיבלתי הוא ש"אח שלו" הוא הגורם הטכני ("סטודנט תואר ראשון במדעי המחשב, עובד בחברת הייטק") ושדניאל קיבל צעצוע (תמיכה),
מה גם שרושם נוסף שמתקבל הוא שאם לאח יש כל כך הרבה דברים על הראש- מתי הוא יספיק לטפל בחברה? (כצד הטכני)

לסיכום,
מילים גבוהות ו"בגרות" לא יבילו אותך קדימה אלה הרמה הטכנית שתציג מול הלקוחות שלך,
הנוסחא היא פשוטה - השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע.
נהנתי לקרוא את התגובה שלך, תגובה עניינית שבאמת באה ממישהו שמבין בתחום לא מעט שנים.
אני כותב לכם כרגע מספרד, אח שלי (דניאל) אחראי על כל החלק הטכני ובנוסף גם עלהמכירות, כמובן שבזמני הפנוי אני מתפנה לעזור לו "מאחורי הקלעים" וכשיש לקוח עסקי/בוגר אני לוקח אותו על עצמי ואת כל הפגישות איתו.
ובהחלט כמו שאמרת "השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע." כל מילה בסלע, זה בדיוק מה שקורה.


תודה רבה ויום טוב.
__________________
  Reply With Quote