דאונטיים הוא חלק בלתי נפרד מהוסטינג (כמובן, הכל שאלה של מידה). נראה לי שעדכונים לתיבות הדואר, בזמן אמת, הם הדבר הראשון לעשות במצב כזה, ומנסיוני - שלא קשור להוסטינג - לקוחות הם הרבה יותר סלחניים כשמשאירים אותם מעודכנים בריל טיים, ולא רק בדיעבד. חשוב להם לדעת בהקדם: (א) שידועה מהות התקלה, (ב) שהיא בטיפול, (ג) זמן פתרון משוער. בכל אופן, היוזמה שפירסמת כאן היא יפה מאוד, ומראה על אמינות.
אברי
__________________
"אם תמשיך לעשות רק מה שעשית עד היום, לא תגיע יותר רחוק מאיפה שאתה עכשיו."
Last edited by אברי; 24-11-05 at 20:56..
|