בתקציב של הקמפיין שלך אתה יכול להגדיר תקציב מקסימלי יומי.
תגדיר תקציב הגיוני כך שתוכל לעקוב אחר הפרסום.
לדוגמא אם הקופון הוא על סך 200 ש"ח ואתה משלם 25 על פתיחת חשבון -> נשאר לך 175 ש"ח.
לצורך העניין תוכל להגדיר תקציב יומי של עשרה שלים ובערך ביום ה-16-17 לשים לב להשהות את הקמפיין בזמן.
כמו כן, לדעתי ישנה אפשרות להגדיר תאריך לסיום הקמפיין, דאג להגדיר את התאריך הזה ליום ה-16 בערך ותראה באיזה מצב אתה נמצא מבחינת תקציב הפרסום שלך.
בכל מקרה, מאוד חשוב להקפיד ולעקוב אחר הקמפיין ולבצע שינויים בקריאטיב, מילות המפתח, תקציבים וכו'
|