ציטוט:
נכתב במקור על ידי yonispector
לדעתי השקעת בקוד הטכני והבנייה של האתר יותר מדי,נכון שזה עוזר אבל לא בצורה משמעותית יותר מדי,זה שהקוד יהיה תקין זה יכול להראות על מקצועיות לאנשים שבודקים את זה.וגם במקרה של פרחים זה לא כזה משנה.
עברתי באתר וממה שיצא לי לראות זה שלא הוספת תגיי ALT בכל המקומות,תקן אותי אם אני טועה..למשל בתמונות ובבאנר במיוחד.
תגי H1-6 והוספת מלל לאתר ועוד,ממליץ לך.
התגיי ALT שלך לא מנצלים יותר מדי את העזרה שלהם,אתה צריך לשנות את המלל.תג ALT של איך משלמים לא יעזור לך בהרבה..בעיקר כי אתה לא מקדם את המילה הזאת
|
אם הקידום היה טכני בלבד הרי שכל המקדמים לכאורה היו במקום הראשון בביטוי תחרותי . אז איך יוצא שאין זה כך ? כנראה הסיבה לכך שהקידום הטכני הוא נחלת הכלל אבל הקידום הלא טכני לא תקבל אותו על מגש של כסף הרי אם H1 עד H6 היה בעל משמעות בזירות תחרותיות הרי היו 100 אתרים במקום הראשון בגוגל. העובדה שמי שרוצה להצליח במושגים שהם קצת יותר מ "פיצריה במושב גזר " כדי מאוד לדעת שקידום ברמות הגבוההות הוא בכלל לא טכני . אומנם אתה תגלה פער בולט בין מי שבמקום 200 למקום 2 מבחינה הטכנית אבל יהיה מאוד קשה לראות את ההבדל בין מקום 2 ל 12 בזירות תחרותיות מבחינה טכנית בלבד כי האלגוריתם של גוגל לא חושף לנו את כל המידע ומי שמתימר לתת את המידע בחינם כנראה שהמידע לא שווה הרבה. עיצות הנ"ל הם עיצות של מקדמים בכיתה א' .