ציטוט:
נכתב במקור על ידי majikoroto
התגובה שלך היתה קו מחשב ישן ועתיק לדעתי, אתייחס למבנה שדרך אגב כמעט זהה למבנה של אפל זאת היא עם התפוח, שנית לוגויים, היום תחום הלוגויים הוא בעיקר על יצירתיות טוויסט ושוב מנימליזם כלומר אין צורך באפקטים אלה רעיון שימשוך את העין (apple, google,facebook) ורשימה אורכה של אתרים שלוגו שלהם הפך להיות סמל לכל דבר בגלל הפשטות שלו, בגלל שכל ילד יכול לצייר אותו וזה פלוס ענק עבור כל עסק.
לדעתי הלוגו שעשיתי מושך תעין ומבליט את שם המותג HS שזה המרכז אם אתה רוצה למכור משהו למישהו, הוא צריך לדעת מי אתה ולא משנה מה הלוגו שלך הלוגו בא להבליט אותך.
ובקשר לתפריט ועוד טיפ קטן בקהל יעד, הרבה מהקהל יעד של חברות גדולות הם אנשים מבוגרים שהעיניים שלהם לא מתפקדות כיאה לכן חשוב שהתפריט יהיה בולט יותר לשאר העיצוב שידעו במה אמורים הדברים שהאתר מתעסק בהם. apple sony fox עיצובים כאלה מתרכזים בעיקר בתפריט - מה נמכר ובמוצר המוצג באמצע המראה ללקוח מהו ספינת הדגל האחרונה במוצר.
אני אומנם חבר פורום ישן פה, אבל נכנסתי אליו שוב רק לאחרונה.
אני סבור כי הרבה מעצבים פה הולכים בקיבעון מחשבתי שלא טוב ביצירות אומנות כל שהם ובטח עיצוב תחום שהמעצב צריך להמציא אותו כל פעם מחדש.
לסיכום תנו ביקורת שאני יכול להתבסס עליה, עם מחשבה מאחוריי הביקורת ולא קיבעון מחשבתי.
סליחה אם פגעתי.
|
למה אתה מבקש ביקורת אם אתה לא יודע לקבל אותה? אני נותן לך ביקורת כ"לקוח רגיל" אני לא איזה מעצב מקצועי או משהו כזה.
ביקשת ביקורת אז אני נותן לך ביקורת אובייקטיבית לגבי העיצוב.
אין פה שום מינליזם אפילו זה מבולגן מאוד והאתר והלוגו לא יצרתיים בכלל ולא באותה רמה בכלל כמו האתרים הגדולים, רואים שאתה חובבן ושאתה לא השתפשפת מספיק בכל הקטע של המבנה והאפקטים.
וזה שאתה מפאר את העיצוב שלך בהסברים עליו לא הופך אותו ליותר טוב...
בקיצור אני לא בא לפגוע בך ולא כלום, תלמד לקבל ביקורת...