ציטוט:
נכתב במקור על ידי דוד לוי
אנחנו מדברים על קידום אורגני.. כמות הגולשים זה נתון שמובא בעקיפין, לא לוקחים אותו בחשבון במצב הזה (מצב שבו רוצים לקדם ביטוי שיש לו נגיד 50,000 חיפושים בחודש, ומוכנים לוותר עבורו על ביטויים של 15 חיפושים בחודש..)
|
תראה. בתחום הקידום אין תשובה נכונה לדברים.
כי רוב המקדמים מחפשים תשובה של כן ולא :
"האם קישור ממאמר .... יותר טוב מקשור מ ......" ?
אין לזה תשובה של נכון ולא נכון וכל אחד יעשה לפי השיקולים שלו והנסיון שלו.......
יתכן שאנו מדברים על מקרים שונים או אי הבנת המקרה בצורה זהה . בכל אופן כאשר אתה עושה החלטה בקידום כדאי שתגבה את עצמך ב CASE STUDIES הבוחנים את המקרה בצורה כמה שיותר טובה ללא השפעות חיצוניות וזה איפה שיכולים להגרם הטעיות ב"סביבה הסטרלית" של הקידום כי גם בגידול חידקים במעבדה יכול לתת תוצאות מוזרות כאשר לא נצמדים לפרוטוקול הניסוי.
