ציטוט:
נכתב במקור על ידי DN-Design
יש הבדל בין קצת תוכן לכל הכתבה..
|
אתה יכול לשלוט מה לפרסם ב RSS שאתה מציע לגולשים שלך, בין אם זה התוכן כולו או תקציר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי IgalSt
גוגל מפנים את הגולשים אליך בעוד שהמטרה של האתרים שבנדון דווקא למשוך גולשים אליהם (ולפרסומות שלהם) תוך שימוש בתוכן לא שלהם
|
המטרה של האתרים האלה הוא להביא טראפיק ולהרוויח על פרסומות זה ברור. כנ"ל לגבי גוגל הם פה כדי לעשות כסף ולא שום דבר אחר (למי ששכח גוגל זה גם אתר אינטרנט).
בשני המקרים קיים קישור לאתר בשני המקרים אתה מופיע לצד פרסומות בשני המקרים הם מציגים את מה שאתה רוצה, ב RSS יש לך שליטה מה יפורסם ובגוגל יש לך שליטה מה יהיה רשום ב description, כך שאני אישית לא רואה הבדל.
אם לגוגל לא היה את השם שיש לו אז זה היה מפריע לך כמו שזה מפריע לך באתר X.