שים לב שאתה "מתחרה" (מבחינת השם הדומה בלבד כמובן) עם שירות חזק מאוד, בעל שם כמעט זהה, שקיים כבר שנים ומצליח לא רע בכלל.
אתה בא עם מילה דומה, חסרת משמעות, הגיוני שמנוע החיפוש יציע לתקן את המילה.
לדעתי זה יסתדר עם הזמן, כדי לקצר את התהליך אני מציע:
1. לחזק את הדומיין ואת הרלוונטיות שלו למילה "Webiya".
2. "להכיר" למנוע את המילה "Webiya" ואת האתר הזה, משמע לפרסם אותו בכמה שיותר מקומות רלוונטים תוך כדי התמקדמות במילה הנ"ל.
פשוט להשקיע בקידום האתר במנוע החיפוש, תוך כדי התמקדמות במילה "Webiya".
סביר להניח שלאחר שהמנוע יכיר באתר ויחשיב אותו כמספיק רלוונטי למילה הזאת - הוא כבר לא יתקן את המשתמש בצורה אוטומטית.
אין ספק שמדובר כאן בסוגייה שלא נתקלים בה בכל יום - אשמח לעקוב אחר התהליך

.