כאדם שמתעסק בקידום, אותי מעניין איך אתה יכול להעריך מחיר למילה, או לעבודה בלי שאתה יודע את הביטוי שאתה אתה צריך לקדם?
אם יפנו אליך לקידום הביטוי "בלה בלה בלה בפארק היורה" , עדיין תדרוש מחיר לא זול בכלל?
שלא נדבר על צורת השיווק , כמו שציינת זכותך לפעול כראות עינך, אבל לא ממש ברור לי איך זה מקדם אותך בהבאת לקוחות?
לא ציינת באשכול אף עבודה שעשית, ניסיון , רקע שום דבר, רק מחיר שאתה דורש. אישית לטעמי זה קצת מגוחך.
בכל מקרה בהצלחה
|