ציטוט:
נכתב במקור על ידי Sane
+1
תלוי לגמרי, אתרים צעירים המחיר שלהם נמדד בדרך כלל במה שהושקע בהם ומה שהם מביאים בטווח הקצר.
דומיין האתר אם הוא מיוחד/קליט, מה שהדומיין שלך לא ממש מהסוג הזה.
כאן אתה יכול לבדוק מה שבשטח,
הרמה של המערכת שהשקעת עליה כסף, כמה היא שווה
כולל התכנים במסד נתונים, והקידום במנועי חיפוש ובכללי רמת הכניסות.
רווחים למול הוצאות וכ'ו
אל תחפש שיעריכו כאן כמה שווה האתר שלך, כי אתה קובע את המחיר.
אם תשקיע באתר שלך בתכנים מקוריים, לאורך זמן, המחיר יעלה.. ככה או ככה
מומו הפרה אם יצא לך להכיר, אתר (לדעתי) של כלום, שהשקיע לאורך זמן ומכר ב5 מליון רק חצי מהאחזקה באחוזי האתר (לפי פרסום). אף אחד בפורום לא היה מעריך את המחיר הזה.
אנשים העריכו את האתר שלך ב 600 שקל? אני לא מאמין.. אני עכשיו הייתי קונה עם מחיר כזה.
|
לא רק שאני מכיר את מומו הפרה...אני גם עובד שם, מעצב שם, מתכנת שם בקיצור אני דיי בתוך מומו...אתה עכשיו הייתה קונה אותו בגלל שהמחיר נמוך לעומת אתר כזה?