07-06-12, 14:31
|
# 5
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Or Polaczek
C# היא שפת תכנות מונחית עצמים.
לתכנת בה ״סקריפטאית״ זה אמנם יחסית נח אבל לא נכון.
לצורך העניין היית יכול ליצור class של המשחק, שירוץ על שרת למשל.
כשאתה משתמש בstatic הנתונים עבור כל המופעים (instances) של אותו קלאס נשמרים באותו מקום בזיכרון (במקרה הזה מתןדות),
כך שבשימוש בstatic השרת שלך יעבוד מול מקום יחיד בזיכרון ולא תוכל להשתמש בקלאס במספר מופעים בלי שיהיו לך התנגשויות.
אם תוריד מכולם את הstatic (לא עברתי על הקוד לעומק אבל לא נראה לי שיש מניעה), תוכל לספק ללקוח משחק ״מולטי פלייר״,
כאשר עבור כל שחקן כל מה שתצטרך לעשות זה
Tictactoe tc = new Tictactor() וזהו.
בהצלחה!
|
אוקיי, אקח לתשומת ליבי.
תודה 
__________________
,Ron Biton
.Web Developer
|
|
|