ציטוט:
נכתב במקור על ידי Status4Me.net
לצערי שלושתכם טועים בנוגע לקידום של אתרים שכתובתם היא בעצם מילת המפתח.
אתר ששמו הוא מילת המפתח לא תורם כלל לקידום,
אלא אך ורק התוכן שבעצם מתאים לדומיין ובעזרת כך עוזר רבות לקידום האתר,
אך אם תעשה השוואה ותיקח את אותו תוכן ותשים באתר עם דומיין שהוא לא מילת המפתח לא יהיה שום הבדל בקידום.
אבל אם תיקח דומיין בעברית זה ייקל עלייך רבות לרשום תוכן עם מילות מפתח, ובכך בעצם יעזור לקידום.
בהצלחה!
|
אם אתה רושם שאם יהיה לך דומיין בעברית זה יקל עליך לרשום תוכן עם מילות מפתח ויעזור לקידום, אתה בעצם אומר, דומיין בעברית עוזר לקידום.
ובכל מקרה, אני מתקשה לקבל את הטענה הזו.. קידום זה הרבה מעבר ל "רק תוכן".. למרות שתוכן לדעתי הוא החלק הכי חשוב...
במידה ויש לך הוכחות (ויזואליות, נתונים וכו') אני אשמח לראות..
כחיזוק ל "טענה" שלי,
האתר שלי בן שנה והתברג גבוה מאד בגוגל (מקום רביעי) במילת המפתח של הדומיין (בעברית), כאשר התוכן באתר כמעט ואינו מכיל את המילת מפתח הנ"ל.
יש באתר כ 300 דפים מאונדקסים, מתוכם אולי עשרה עם המילת מפתח של הדומיין, המילת מפתח בה אני מדורג מקום רביעי (שעקפתי אתרים שקיימים שנים רבות, בעלי PR גבוה יותר, יותר דפים מאונדקסים וכו').