View Single Post
ישן 30-05-13, 10:26   # 13
Steve-Web
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2011
הודעות: 653

Steve-Web לא מחובר  

את האמת אני פה אולי שנה שנתיים ככה שאת תקופת הוסט כמו שאתם אומרים בשיאה לא זכיתי לראות אבל אני חייב להגיד בתור אחד שמאז שבא לפה זכיתי לפורום דיי מעניין , אומנם נכון לא מוכרים פה עסקאות ענקיות או כאלה דברים אבל גם זה נחמד כי יש הרבה מקומות שגם את זה אין .
כמו שדניאל אמר קשה באמת למצוא אנשים שירימו את הרמה ויתרמו רבות ללא תמורה .
את האמת שאם נפעיל קצת את הראש אפשר לחשוב ולמצוא הרבה רעיונות ודברים שכן יימשכו אנשים לפה , אני חושב שכל עניין הפורומים היום ירד מאוד ברמה משום שיש הכל מהכל , כשיצא לי לחשוב הגעתי לרעיון שצריך משהו ייחודי דווקא פה שיימשוך אנשים לפה .
זה לא קל , אבל אני חושב שאולי להוסיף פינה או לעבוד כל כמה מודים רציניים פה בכל הקשור למכירה וקנייה דומה ל XPLACE וסגנון פרילנסר היה יכול להיות מוצלח שילוב של אתר בקשות לעבודות והצעות לבין פורום תוסס עם אולי צאט נחמד או כאלה דברים , אני כן חושב ששילוב של כמה דברים שהקהילה הזאת צריכה באמת יכול ליצור משהו ייחודי , יכול להיות גם שאני טועה אבל זאת דעתי ..

בכל מקרה דניאל , אני חושב שדווקא כן יש פה הרבה אנשים שמוכנים לעזור ולתת וגם יש להם ידע ברמה גבוהה .
בכל מקרה אם תרצה אשמח לעזור .
__________________
www.kyd.co.il,www.shiromika-lambretta.com, www.notary-attorney.co.il,www.bitilan1.com, http://funjoy.co.il/,http://djyanivo.com,
http://פסולתאלקטרונית.com/ , http://shiromika.com/, ועוד. עוסק המון בתחום אבטחת אתרים.בעלים של חברת Steve-Web ומתכנת ראשי.מתקן ומשדרג אתרים קיימים.ליצירת קשר. 0526974757-עדן.
  Reply With Quote