View Single Post
ישן 19-11-14, 17:24   # 2
fm1
חבר חדש
 
fm1's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Sep 2014
הודעות: 32

fm1 לא מחובר  

סער, כשמדובר בקמפיין אדוורדס, אי אפשר להסתכל על הדפים בלי לבדוק את כל התהליך מנקודת המבט של אמא שרוצה לחגוג יומולדת לילד שלה.
קח בחשבון שהתחום של מסיבות יומולדת הוא סופר תחרותי ועל חלק גדול מהמונחים יש 11 מודעות בגוגל.
חיפשתי "שערות סבתא לאירועים" ולא ראיתי מודעה שלך.
חיפשתי "שערות סבתא" וראיתי מודעה של "השכרת מכונת סוכר". אז קודם כל קבל טיפ: תוודא שהמונח שהגולש חיפש יופיע בכותרת המודעה ורצוי גם בתוך התיאור.
בשביל זה חשוב לעשות מחקר מילים (יש באדוורדס Keyword Planner) ולהכין רשימה של המונחים החשובים עם נפח חיפוש גבוה.
כשיש לך רשימה כזו, אתה יכול לדאוג שמי שיחפש "מכונת סוכר להשכרה" יקבל מודעה שהמונח מופיע בה במלואו.

אם הטלפונים מגיעים אליך ויצא לך לדבר עם הרבה לקוחות, תעשה לעצמך רשימה של דברים שמטרידים את הפונים אליך ותספק להם מענה בתוך הדפים.
יכול להיות ששואלים אותך הרבה אם המחיר כולל הובלה לאירוע ועד לאיזה מרחק, ואולי שואלים הרבה אם המחיר הוא לאירוע ללא הגבלת שעות ואולי יש כאלה שחוששים שמדובר במכשיר כבד שלא יצליחו להעלות לגג. סתם זרקתי דוגמאות, רק אתה יכול לדעת באמת מה חשוב ללקוחות. את המידע הזה רצוי לשלב בתוך דף הנחיתה כדי להרגיע חששות.

חשוב גם לשים לב לאיזה דף אתה שולח את הגולשים ושיהיה בו מה שהם חיפשו. מי שחיפש מכונת סוכר יצפה לקבל דף שמדבר על מכונת סוכר כולל תמונות ואולי גם סרטון (אין את זה בדף המבצעים) ומי שחיפש שולחנות משחק צריך להגיע ישר לדף של שולחנות משחק.

עוד טיפ שמביא טלפונים: להוסיף ציטוטים של אמהות מאושרות מהמכונות, רצוי עם שם/עיר/תמונה/ההרגשה של הילדים. פשוט אחרי כל אירוע תבקש פידבק ורשות להשתמש בפידבק באתר. בהצלחה!
__________________
fm1 - תחנות רדיו בשידור חי באינטרנט כולל רדיו גלגלצ
  Reply With Quote