ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
וכפי שציינתי קודם הם צריכים להבין שיש לו מקרי חירום לא צפויים שיכולים להרוס תוכניות .
|
מצטער לשמוע על הקרוב משפחה של שבבית חולים.
אבל כמו תמיד שוב פעם אתה מוצא תירוץ ומנסה להתחמק.
פותח האשכול מדבר על תקופה של כמעט 4 חודשים שאין לו את המוצר אותו הוא רכש ממך, גם אז היית בבית חולים? תסלח לי אבל אתה צריך לבוא כמו גבר ולהגיד שטעית ופישלת פה ולהחזיר לו את הכסף וסלאמת, ולא למצוא תירוצים של השבוע האחרון כי לא מדובר פה על תקופת זמן של שבוע אלא 4 חודשים!
ולמה רק אחרי שמעבירים עלייך ביקורת בהוסטס אתה נזכר להזיז עניינים? מה אתה לא רואה לבד שהילד מסכן? שבסך הכל רצה לשחק שילם לך 90 שקל שנחשב בגילם הרבה מרחת אותו 4 חודשים ועירבת את ההורים שלו ותחשוב מה הם חושבים "לא משלמים יותר לאנשים באינטרנט" תחשוב גם על הדברים האלו.