ציטוט:
בתהליך הביקורת יש לציין את המקרה לפרטיו המלאים:
א. שם הספק (שם החברה ולינק אל אתר החברה).[מחייב!]
ב. תאריכי וזמני שיחות עם הספק.
ג. ציון הבטחה שנמסרה בכתב על ידי הספק (הבטחות בעל פה לא מתקבלות), ניתן להדביק לוגים של אייסיקיו, אך לוודא שהם אינם נמשכים מעבר ל-10 שורות. ככלל, ככל שתצליחו לאסוף פרטים בכתב (העתקי תכתובות באימייל לדוגמה) כן תצליחו להוכיח את טענתכם.
ד. תיאור הבעיה אם הייתה או תיאור הטיפול ואיך הוא נוהל, לפי שביעות רצונכם או להיפך.
|
נשלחה הודעה פרטית לפותח האשכול.
נעול.