![]() |
# 1 |
מנהל ראשי
|
[BasicNetwork] תקלת חומרה - ריכוז הודעות
משתמשים יקרים,
שוב שלום רב. לאחר יומיים (כמעט) של נסיונות בלתי פוסקים לטיפול בתקלה בעשרות אמצעים ושיטות שונות, לאחר יומיים של חוסר שינה, הוחלט כי הדיסקים הקשיחים יכנסו לשחזור מלא, הבעיה עצמה יחסית "פשוטה" אבל הטיפול בה לא כל כך פשוט, ככה"נ, ה MBR של הדיסק הקשיח נמחק / שונה מסיבה שעדין אינה ידועה, השרת אומנם פעל בתצורת גיבוי מלאה (Mirroring) אך כאשר דיסק אחד נפגם בצורה הזו, נפגם גם הדיסק השני. לקוחות שבידיהם החומרים המלאים, יפתח למענכם שרת חלופי בו תוכלו להשתמש עד אשר ישוחזר הדיסק הקשיח. הזמינות היום היתה חלקית, דבר שאני מודע לו בהחלט, זאת עקב שעות רצופות של דיבור בפלאפון (בין אם לקוחות ובין אם בטכנאים שונים המסייעים בעניין התיקון). מחר (29/2) לא אהיה זמין עקב פעילות צבאית, כל פניה יש להתקשר לדניס (0542-660099). צוות גדול של אנשים שוקד על התקלה ואנו מקווים שהבעיה תפתר בקרוב, עם זאת, לא ניתן להגדיר כרגע צפי לסיום התקלה. לקוחות אשר עדין לא קיבלו טלפון בנוגע לתקלה, יעודכנו מחר, פשוט עקב העומס הרב שנוצר לא היתה האפשרות לפנות לכולם באופן אישי לדיווח על התקלה. אני מבקש שלא להפנות שאלות באשכול זה שכן מחר לא אהיה כאן על מנת להגיב עליהן. אנו מודעים למצב הלא נעים ומאוד לא נוח שנקלענו בו, כולנו היינו מעדיפים שלא להיות בו, ואנו שמחים כי הנכם מגלים הבנה רבה למצב (הרבה מעבר למה שציפינו לו). אני מתנצל מראש ומעומק ליבי, התקלה תסודר במהירות האפשרית. לילה טוב, דניאל. |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|