![]() |
# 1 |
חבר מתקדם
|
פרסום| צליל המתנה, איזה לבחור?
שלום, בסרטון הבא יש 3 גרסאות לצליל המתנה, הם דומות מאוד אך יש הבדלים קטנים.
אשמח אם לא תתמקדו באיכות השמע והרעשים הקטנים ברגע (רק למי ששומע על FULL) אלא שתתמקדו בדיקציה ובמהירות, זה יותר חשוב. http://youtu.be/NqDfek4w5D0 תודה רבה. |
![]() |
![]() |
# 2 |
הוסטסניון
|
לא יודע מי הקריין אבל זה נורא ... :\
זה לא נשמע כמו קריין ומבחינת טקסא 2 ו 3 זה הטקסט הכי מפגר ארוך ולא נכון לקריינות הראשון הוא כמו שצריך קצר פשוט וזורם ב2 טוב שלא אמרת הוסקי פתרונות אינטרנט מקצועיים מגניבים שחבל לך על הזמן כי אנחנו פה בשבילך ו.... (ארוך טילים) בקיצור הראשון אגב אתה עושה לעצמך קריינות ? |
![]() |
![]() |
# 3 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
תודה על הבחירה ![]() ולא זה חבר שהוא שדרן רדיו בערך שלוש שנים ככה שלא חשבתי שתיהיה בעיה, אני לא חושב שחובה משהו מקצועי בשביל דקה ו20 שניות המתנה קצרות שמילא אפחד לא מקשיב להם חוץ מלמספרים, לא ככה? |
|
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר מתקדם
|
מצטער, אבל אין לי כל כך מה להגיד על המהירות כי זה לא הדבר שהורס את ההקלטה.
האדם שמקליט לא נשמע כקריין, וזה נשמע כאילו הוקלט במיקרופון של מחשב, ובזמן הדיבור שומעים נשיפות שזה אסור בצלילים. והצלילי רקע חזקים מידי, ממליץ להנמיך אותם מעט. בנוסף לכך הקריין משנה את עוצמת קולו בכל רגע, כך שהקול אינו יציב, הוא מדבר בעוצמה 5 ואז פתאום בעוצמה 9 (בפתאומיות) והמספרים זה סתם להדגמה. בהצלחה בכל מקרה.
__________________
|
![]() |
![]() |
# 5 |
הוסטסניון
|
ואני קריין פורנו :\
אה רציני אחי זה שהוא שדרן לא אומר שיש לו קול של קריין מה הקשר ? קח בשביל הצחוקים ![]() שודרגת לכמה שפות :P |
![]() |
![]() |
# 6 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
![]() בכל מקרה כנראה שאלך על יקיר כהן אם אתה מכיר שיעשה משהו מקצועי. |
|
![]() |
![]() |
# 7 | |
הוסטסניון
|
לא מכיר אבל בכל מקרה תדע שיש חברות קריינות שזה נע בין 150 ל 300 להקלטה ..
אתה מוזמן להשתמש בשלי בחינם ![]() בכל מקרה מציע לך להשתמש בטקסט בסגנון ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
# 8 |
חבר מתקדם
|
|
![]() |
![]() |
# 9 |
הוסטסניון
|
זאת הייתה הכוונה שלי חחחח
בהצלחה |
![]() |
![]() |
# 10 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|