|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
ביקורת על Extreme-Serv.co.il
ביקורת על ליאור:
טוב אז ככה ביום שישי 3\3 שילמתי 30 שקלים לליאור מחברת eXteme-Serv.co.il על 50 באונסרים. הבאונסרים נפלו לאחר יומיים. הצפתי את ליאור כל 20 דקות הודעה. הבנאדם: לא עונה., אינו זמין, אוכל, שותה, משחק Counter בקיצור מה לא אהה וכמובן: "אחי אני חייב ללכת קרה משהוא ואני יחזור ב22:30 ב11:00 עדיין לא היה אני מתקשר אליו. "אני לא בבית אדבר עימך בערב" ושוב לא עונה. זהו נמאס אמרתי לו שיביא לי עכשיו או שאני רושם ביקורות עליו הבנאדם הביא לי רק לאחר 5 דקות כשקרא את הודעה (3\14) לאחר מכן.אמר כי זאת בעיה שלי. ושהבאונסרים היו פתוחים כבר ממזמן. ואם כן זאת אחריותו להודיע. (רוצים לקוחות שישאלו שיגידו לכם? כל שניה הם ניסו ולא הצילחו.) כל דקה מבקשים פיצוי, מאיימים על טביעה וליאור בתגובה. תקבל 5 ימים פיצוי יותר מכך אני לא יכול. זאת ממש חוצפה 5 ימים זה פיצוי קלוש ומאוד עלוב. בתגובה אמרתי אני ולקוחותי לא מסתפקים ב"פיצוי" עלוב כמו זה (שבועיים הבאונסרים נפלו) ומאז אמר פעם 1 מצטער זה מה שאני יכול לתת. זו ממש חוצפה לדעתי... שבועיים נפלו. לאחר שבועיים להביא 5 ימים? ממש בושה ועושה שם מאוד רע לחברה (שלי). אם זה היה לי מאוד לא היה איכפת. אבל זה ללקוחות ולא לי. אני האמנתי בחברה. שמעתי הרבה המלצות. לא היתי מאמין על ליאור אם זה לא היה קורא לי. בתודה רותם. Last edited by Xdon; 15-03-06 at 07:19.. |
![]() |
# 2 |
חבר מתקדם
|
ממש מצטער לשמוע
וגם טוב לדעת כי פעם ראשונה מכל ההמלצות אני רואה המלצה רעה אל Extreme-Serv.co.il בדרך כלל כולם אוהבים אותם
__________________
![]() Icq: 223636363 Email\Msn: barski_v@netvision.net.il Phone Number: 0546652746 ויהוסט ישראל - "פתרונות אחסון מתקדמים" |
![]() |
# 3 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
באמת חבל..
אני סמכתי על ליאור. |
![]() |
# 4 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
יום טוב,דני |
|
![]() |
# 5 |
חבר פורום
|
באמת חבל לשמוע, ואני מחזק את דני בתגובה שלו.
אבל משהו להגנתו: פה אתה מתלונן על נפילת שרת, שבאמת זה לא ממש תלוי בו. ונכון שהיה יחס קצת לא נעים . |
![]() |
# 6 |
חסום
|
אחי זה לא חדש אני לא יתחיל לספר את הסיפור שלי..
אבל גם לי הוא אומר שזה בעיה שלי מחזק אותך |
![]() |
# 7 | |
кто ты?
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 8 | |
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
כל עוד השירות שהחברה שלו מספקת לא עובד,זה תלוי רק במנהל החברה. |
|
![]() |
# 9 |
חבר וותיק
|
זה בגלל שהוא מריץ את ה-BNC על השרת האחסון אתרים שלו... (מה שלדעתי לא צריך לעשות ,יש מחשב לאחסון אתרים ומחשב לEGG/BNC/RADIO/GAME וכ'ו)
והשרת אחסון שלו בזמן האחרון עושה הרבה ריסטרים מבעיות תוכנה של HTTP והתקפות... ומתי שזה נופל לא תמיד זוכרים לעלות לכל הלקוחות את כל הדברים =) (במיוחד שעושים את זה ידנית)
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.). *אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי* www.LinuxServ.co.il | |
![]() |
# 10 |
חבר על
|
אף פעם לא אהבתי את החברה הזאת ..אחרי מה שהם עשו לחבר שלי אם השרת משחק ..אני לא נותן בהם אמון ולא קונה מהם כלום!
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|