![]() |
# 1 |
חבר חדש
|
[ניהול עסק] פורום
האם לדעתכם כשיש באתר של חברת אחסון
פורום (מכל סוג שהוא) זה מוריד או מעלה את רמת החברה בעיניי אנשים? האם לדעתכם כשיש צא'ט אונליין זה מוסיף? תודה על התשובות. |
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר בקהילה
|
פורום-
תלוי בעיצוב שלו אם הוא משדר מקצועיות ורצינות, תלוי גם בסוג הפורומים וברמה בהם. צ'ט אונליין- לרוב מעלה את הרמה, תמיכה ברמה האישית זה דבר שכל לקוח ירצה. buis. |
![]() |
![]() |
# 3 |
עסק רשום [?]
|
שלום לך ,
אז כך, כפי שנאמר מקודם אם הפורום אכן מקצועי ולא מבוסס על משהו פריץ כמו PHPBB אז כן יש מקום גם לפורום. בנושא CHAT: זה משהו שבהחלט הלקוחות אוהבים כי זה מעניק ללקוחות יחס יותר אישי וקשר רציף עם התומכים ואנשי החברה - מאוד מומלץ!
__________________
פרויקט בפיתוח: LanceFusion.com אתר למציאת עבודות ופרויקטים לפרילנסרים בכל העולם. ההרשמה החינמית לבטא עכשיו פתוחה! |
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר וותיק
|
מערכת הצ'ט גם כן חשובה שירוץ אצל כולם יתמוך בכל הדפדפנים וכו'
אבל מה שעוד יותר קריטי זה שבאמת יהיה מענה בצ'ט ברב החברות איכסון שיש בהוסטס שיש בהם צ'ט או שזה בבניה או שאין שם אף אחד |
![]() |
![]() |
# 5 |
עסק רשום [?]
|
לא מבין למה צריך צ'אט...
יש את תוכנות מסרים/פלאפון/אימייל לא חסרים דרכים שלקוח יכול ליצור קשר..
__________________
שם: גיא חדד טלפון: 077-2110302 אימייל: Guy@Special-Serv.co.il www.Special-Serv.Co.il |
![]() |
![]() |
# 6 |
מנהל ראשי
|
לא רואה חשיבות לשניהם,
יש שאלות? בשביל זה יש טלפון או מייל. |
![]() |
![]() |
# 7 |
חבר מתקדם
|
אני חושב שלתמוך בתוכנת מסרים זה דבר לא מקצועי במיוחד.
אישית, הדרך העדיפה עלי היא טלפון ואימייל. לפורום אתה צריך גם זמן לענות ללקוחות, אם לא הם מתצעבנים.
__________________
בניית אתרים |
![]() |
![]() |
# 8 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
וברור שזה לא מחליף את הטלפון ולא את האימייל זה פשוט דרך יצירת קשר נוספת על מנת להעניק ללקוח הרגשה של תגובה בזמן אמת ושיש מישהו בצד השני. Cheers!
__________________
פרויקט בפיתוח: LanceFusion.com אתר למציאת עבודות ופרויקטים לפרילנסרים בכל העולם. ההרשמה החינמית לבטא עכשיו פתוחה! |
|
![]() |
![]() |
# 9 |
משתמש - היכל התהילה
|
תומר בגלל שזה אתה ואני מכיר את היכולות שלך.
פיתוח פורום פשוט ובלעדי לחברה שיספק תמיכה... בהחלט יעלה את הרמה מאשר שימוש בפורום מוכן. תמיכת אונליין לדעתי זה די מוריד את הרמה זה יוצר רושם של חברה קטנה שהתמיכה שלה מסתכמת באינטרנט ויש איזה נציג שיושב תמיד על מחשב אחד ומספק תמיכה לכולם... תחשוב על זה... מה שכן, יש כיום חברות טלפון שמספקות מרכזיה לחברה במחיר של 300 שקל לחודש אם לא פחות ומספקת תמיכה 24 שעות במקומך ע"י הכשרת העובדים של החברה במתן שירות עבור החברה שלך... וכמובן שהם עובדים 24 שעות ביממה. מה שעוד יחודי בהם, זה שהם מפנים אליך שיחות ובמידה ואתה מגדיר להם שמשעה 18:00 עד 8:30 החברה לא עובדת הם מפעילים את המרכזיות שלהם ומקבלים פניות מלקוחות, מה שיוצר רושם של חברה 24 שעות ביממה. בהצלחה ![]()
__________________
פרוייקטים: חדשות, קייטרינג, מילים לשירים, זר מתוק בניית אתרים - Wise Group Media LTD
|
![]() |
![]() |
# 10 |
חבר בקהילה
|
אני לא חושב שזה מוריד כי עכשיו להרבה חברות גדולות יש פורומים באתר,לחברות כמו ,ASUS למשל. ולחברות אחסון גדולות בחול גם כאן
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|