|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
חבר מתקדם
|
כרטיסי מסך חדשים מבית-AMD-ATI.
ATI משיקה שלושה כרטיסי מסך חדשים מסדרת ה-HD3000 החדשה שיצטרפו לשני הכרטיסים בסדרה שכבר הוצגו ברבעון הקודם.
ATI השיקה שלושה כרטיסי מסך חדשים מסדרת HD3000, ובכך השלימה את הסדרה הכוללת מעתה את כל טווח הפתרונות. הכרטיסים הם ה-HD3450, HD3470, וה-HD3650. שני כרטיסים נוספים, ה-HD3850 וה-HD3870 כבר הושקו כזכור ברבעון האחרון של 2007. כל כרטיסי הסדרה מבוססים על ליבות חדשות בטכנולוגיית יצור של 55 ננו-מטר ותומכים חומרתית בהבחנה גבוהה – Full HD 1080p וכן בפורט החדש DisplayPort, ויאפשרו חיבור ל-HDMI באמצעות מתאם לפורט ה-DVI. הכרטיסים כוללים תמיכה ב-PCI Express 2.0. ראשית, כדאי לשים לב לשיטת המספור החדשה של ATI. מספר הדגם הוא במבנה HD3XYY, כאשר המספר 3 מציין את הסדרה או הדור. X מציין משפחה, במקרה זה המספר 4 עבור כרטיסי הכניסה, המספר 6 עבור כרטיסי שוק הביניים ו-8 עבור כרטיסים לשוק הגבוה. YY מציין את הגרסה, כאשר 50 מציין את הגרסה החלשה ומקביל ל-PRO בסדרות הקודמות, ו-70 מציין גרסה חזקה יותר המקבילה ל-XT בסדרות הקודמות. הכרטיס החדש לשוק הביניים הוא ה-HD3650 שיחליף את כרטיסי ה-HD2600. הכרטיס כולל 256 מגה-בייט זיכרון GDDR3 במהירות 800 מגה-הרץ עם ממשק ברוחב 128 ביט (קיימת אפשרות לדגמים עם יותר זיכרון מסוג GDDR2). תדר הליבה הוא 725 מגה-הרץ וצריכת ההספק פחות מ-75 וואט. הכרטיס יתומחר בפחות מ-150 דולר. להשלמת הסדרה, מושקים שני הכרטיסים ברמת הכניסה, ה-HD3450 וה-HD3470. ה-HD3470 כולל 256 מגה-בייט זיכרון GDDR3 במהירות 950 מגה-הרץ עם ממשק ברוחב 64 ביט, ותדר ליבה של 800 מגה-הרץ. ה-HD3450 כולל 256 מגה-בייט זיכרון מסוג DDR2 במהירות 500 מגה-הרץ עם ממשק ברוחב 64, ותדר ליבה של 600 מגה-הרץ אשר מתוכנן לעבוד עם קירור פאסיבי, אם כי המימוש תלוי ביצרן. כרטיסים אלה יכללו תכונת Hybrid CrossFire שהוצגה בסוף השנה החולפת בדומה לתכונה שהציגה NVIDIA. תכונה זאת תאפשר לכרטיסים לנצל ליבה גראפית הנכללת על לוח האם כחלק ממערך CrossFire ובכך להוסיף לביצועי הכרטיס בשעת עומס. HD3650, כרטיס הכניסה לשוק הביניים כל הכרטיסים תומכים ב-DirectX 10.1 אשר בבסיסו הוא למעשה הרחבה ל-DirectX 10 רק עם מספר עדכוני API שאמורים לתת איכות תמונה יותר טובה. את DirectX 10.1 יקבלו המשתמשים עם העדכון הקרב של Windows Vista SP1. משחקים התומכים ב-DirectX 10.1 יגיעו רק במחצית השניה של 2008 ובכל מקרה ישנה תמיכה אחורה גם ל-DirectX 10. בנוסף, כל הכרטיסים תומכים גם בהפרדת וידאו מעבר ל-1080p של 2560X1440 פיקסלים, שמסתמנת כרזולוציה הסטנדרטית הבאה עבור וידאו בהבחנה גבוה. ![]() קרדיט ל-שלמה מזרחי על המאמר.
__________________
![]() HIGHDESIGN.co.il עיצוב ובניית אתרים. |
![]() |
# 2 |
חבר על
|
נשמע נחמד ביותר...
__________________
דוד בן דוד. |
![]() |
# 3 |
חבר חדש
|
נשמעים כרטיסים סוסים
|
![]() |
# 4 |
אין כמו ב127.0.0.1
|
הקפצה שלישית. קרא חוקים!
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|