|
![]() |
# 1 |
חבר פורום
|
להוריד את המתחרים
בהרבה מקומות אני נתקל בקטע של יריבויות בין המתחרים
עד כדי כך שמגיעים למחירי הפסד(לא מדבר פה על עסקים אלא על חברות באמת) המטרה העניינית שלהם זה להראות שיש לחברה גב כספי ולמוטט את החברות המתחרות או במטרה להישאר יחידים בתחום או במטרה להחלישם ואז לרכושם. בדרך כלל אנשים שעושים את זה הם באמת בעלי גב כלכלי(גב אני מתכוון שיש להם ללא קשר למשפחה) אך לא פעם נתקלתי בחברות ללא גב כלכלי יציב שעדיין הולכים על השיטה מה דעתכם על השיטה הזאת? לפי דעתי זו שיטה גאונית של הורדת מתחרים ולאחר ההפסד הכלכלי הגדול של ההפסדים הרווח יהיה אצלו גדול פי כמה וכמה מההפסדים וכל זה תוך מספר שנים בודדים אף אם וכאשר אין לך יכולת כספית לכסות את ההפסד ולהראות יציבות מומלץ לא לעשות זאת כי זה שיטה שיכולה באותה מידה של ההצלחה גם להפיל אותך חזק מה דעתכם על השיטה? |
![]() |
![]() |
# 2 |
משתמש תחת חוזה ניסיון.
|
שיטה ידועה ומוכרת..
אבל שוב הבעיה פה היא אם יש לך "כסף ביטחון" או לא אם לא, כמו שאמרת, אתה יכול ליפול - וחזק
__________________
|
![]() |
![]() |
# 3 |
הוסטסניון
|
אתה צריך הרבה כדי לגרום למתחרים לפשוט את הרגל.
אם יש לך רשת סופרמרקטים קטנה, איזה מחירים שלא יהיו לך אתה לא תצליח לגרום למגה לפשוט את הרגל. אתה צריך מספיק כסף כדי לקנות מוצרים איכותיים, מגוון גדול, בניינים מספיק גדולים, לפרסם בעיתונים בטלוויזיות, וגם אם תגרום למגה לפשוט את הרגל לא תעקוף אותה כי יש הרבה מתחרים. זאת יכולה להיות טכניקה טובה אם אתה מוביל או שני בתחום שלך, אם יש המון מתחרים שקרובים אליך, אתה רק תפגע בעצמך. |
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר פורום
|
תאי כאן יש לך טעות
כשיש לך רשת של סופרים קטנים הם לא יהוו איום על סופר גדול לדוגמה יש פנינת חן או משהו כזה הם לא יתחרו עם סופר סנטר זה הולך בדרך כלל עם חברות גדולות או חברות שבפיתוח ושדרוג גדול |
![]() |
![]() |
# 5 | ||
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
בתל-אביב (וכבר בכל גוש דן בעצם) ישנו סופר שנקרא am-pm, הוא התחיל כסופרמארקט אזורי וקטן בתל-אביב עם מחירים גבוהים מהממוצע. היתרון היחיד שהיה לו על פני הרשתות הגדולות שהוא פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות וגם בחגים (חוץ מכיפור). הסופר הזה תפס תאוצה ונפתחו עוד ועוד סניפים. לבסוף ולא מזמן, לפני שבאמת הוא יהיה גדול ברמה ארצית, קו-אופ הריבוע הכחול קנו את הרשת בכ-150 מיליון שקל. עריכה: אופס, לא בדיוק קו-אופ קנו אותם (אבל הייתי קרוב ![]() ציטוט:
לגבי מה שהולך פה בשוק האיחסון, אני רואה את זה מהצד וזה ממש מבדר אותי. אחד אומר 60, השני 50, השלישי 40 וכך הלאה. חבל שחברות לא מגבשות להן מחירון אחיד לחבילות אחידות. אני לא למדתי מנהל עסקים ואני לא חושב שמישהו כאן כן אבל אסטרטגיות השיווק של 90% מהחברות כאן מגוכחות ביותר. יש גבול של עד כמה אפשר לבוא ללקוח.
__________________
![]() Last edited by sheeze; 15-01-07 at 00:22.. |
||
![]() |
![]() |
# 6 |
הוסטסניון
|
זה בדיוק מה שאמרתי, שאתה צריך להיות חברה גדולה כדי להשתמש.
קראת בכלל? |
![]() |
![]() |
# 7 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
=\ תופעה מעצבנת זה שאם תשים לב,
שאחד מציע 150 השני יציע 140 והשלישי 130.. מה אנשים יעשו בישביל לקוח ![]() |
![]() |
![]() |
# 8 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
|
![]() |
![]() |
# 9 |
חבר פורום
|
כן לא שמתי לב
אבל גם בזה יש טעות אם אתה מוריד גם אם זה חברה אחת הכנסות רבות יכנסו אלייך תלוי באיזה תחום יש תחומים שיש את השלושה המובילים אבל בתחום הסופרים היו עד לפני 3 שנים משהו כמו 10 מובילים זה גרם לירידת מחירים מה שעזר גם לקונים אתה לא חייב להיות מהשניים המובילים.. |
![]() |
![]() |
# 10 |
הוסטסניון
|
ירידת מחירים זה לא בשביל לגרום למתחרה לפשוט את הרגל אלא בשביל שיקנו יותר אצלך.
לגרום למתחרה לפשוט רגל זאת עבודה הרבה הרבה יותר קשה. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|