|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 3 |
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
|
אני רכשתי מהם לפני מספר ימיםף שירות גרוע, השעות עבודה שלהם בזמן מאוד מוגבל!
השירות לא משהו, מציע לכם לשים את הDNS בפעם הראשונה ולא לחכות כי אפשר לשנות אחרי זה, כי זה ייגרום לעיכוב. וזהו סה"כ אני הזמנתי יום שלישי וזה הגיע יום שני, כיוון שצריך שהם יישלחו לך משהו, אתה צריך לחתום ולפקסס בחזרה. בהצלחה אחי!! |
![]() |
![]() |
# 4 |
תודה על תרומתך.
דירוג מסחר: (0)
|
אני מכיר אחד שיש לו דומיין ישראלי, שלח להם בקשה לעידכון DNS, שלחו לו את האימיל שהוא צריך לפקסס, הלך פיקסס יום אחר-כך בלילה זה היה מעודכן.
ממליץ להזמין בתחילת השבוע (יום ראשון או שני) כי שישי שבת הם לא עובדים, ואם אתה תזמין בחמישי זה יפול על השישי שבת..
__________________
Alter. |
![]() |
![]() |
# 6 | |
הוסטסניון
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
הוא יקבל ולא השני. |
|
![]() |
![]() |
# 8 |
הוסטסניון
דירוג מסחר: (0)
|
אני צריך לפקסס להם משהו?
קיבלתי לינק באימייל להפעלה, ואז קיבלתי עוד אימייל: קוד:
Your registration request for the new Domain Name: ------ has been recorded, and is being processed. The registration process will be completed when clearing of the payment is received by our accounting department The new information, which is enclosed below for your convenience, should be visible on the WHOIS database in a short while. אני לא צריך לשלוח להם משהו? |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|