הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ביקורות והמלצות > ארכיון

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 15-07-06, 18:50   # 1
HellgY
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 39

HellgY לא מחובר  

ביקורות על יאיר(לינוקס סרב)

אני לקוח שלהם כבר חודש שני(תוקן) עם שרת של סורס, אני ממש לא מרוצה מהשירות שלהם, ומהשרת.
השרת נופל אחת לשבוע, ויאיר או אלעד בחיים לא זמינים בזמן הDOWNTIME, לפעמים השרת מושבת ימים ולילות, ובחיים לא תקבלו את הפיצוי שהם מציעים באתר(גם אם כן אז ממש סימלי).
יש מלא בעיות אם השרת ולא פעם הייתי צריך לחכות מעל 12 שעות שהם יסדרו לי משהו אחד.
או שהם פשוט לא עונים כשאני מתקשר לברר איך הם מתקדמים אם הבעיה שלי...

היום נפל לי הונט באמצע משחק חשוב מול Warranty Gaming, מה שדפק לנו תמשחק, מ 7-1 הם עשו לנו
8-7.
ואז במחצית נמאס להם לחכות אז הם יצאו(שרת שלהם- מזל).
התקשרתי איזה 5 פעם עד שענו לי(יום שבת, אז בסדר), אועד אמר שהוא מסדר את הבעיה שלי כמה דקות, מאז עברו כבר שעתיים, אני מנסה להתקשר לברר מה קורה, לא עונים לי.

אין להם רישיון לונט 2.3, ו2.1 זה מזה מאפען, גם אי אפשר להתקין שום מוד נורמלי על השרת AUTO BAN הפיל תשרת כל חמש דקות שיש שחקנים בשרת(על השעון).

היה איזה פעם שיאיר סתם שינה לי את הסיסמא לftp בלי שאני אדע, כשהוא היה בחו"ל, ואני גיליתי את הסיסמא החדשה רק אחרי שבועיים, כשאני שואל אותו למה הוא שינה תסיסמא הוא עושה לי שזה לא חשוב.
ו"כל מה שאני צריך לדעת זה שזאת הסיסמא החדשה".

קניתי מהם גם BNC שקורס גל שנייה.

אנשים בLINUXSERV אין רמה, שימו עוד 20 שקל קנו מבני, עדיף, הכל עובד חלק, יש ונט נורמאלי, ואין DOWNTIME.

עריכה:
עכשיו גם ניתקו את הטלפון, קיצר נשארתי בלי ונט.
גם השרת עכשיו לא עובד... ככה כל שבוע, חודש הבא: BENI HERE I COME.

Last edited by HellgY; 15-07-06 at 20:10..
 
ישן 15-07-06, 18:54   # 2
TheShark
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2006
מיקום: חדרה
הודעות: 1,156
שלח הודעה באמצעות ICO אל TheShark שלח הודעה באמצעות MSN אל TheShark

TheShark לא מחובר  

פשוט עצוב, בושה!

נמחכה להודעה שלו...
 
ישן 15-07-06, 19:32   # 3
d0rix
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
גיל: 34
הודעות: 1,612

d0rix לא מחובר  

אז למה אתה חודש שלישי איתם ואתה לא מרוצה? חסר חברות אחרות?
 
ישן 15-07-06, 19:43   # 4
WiseStyle
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2006
גיל: 34
הודעות: 618
שלח הודעה באמצעות MSN אל WiseStyle

WiseStyle לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי MetaCode
אז למה אתה חודש שלישי איתם ואתה לא מרוצה? חסר חברות אחרות?
נתן להם צ'אנס להשתפר כנראה או שהוא קנה מהם לכמה חודשים רצוף...

ציטוט:
אני לקוח שלהם כבר חודש שלישי עם שרת של סורס, אני ממש לא מרוצה מהשירות שלהם, ומהשרת.
השרת נופל אחת לשבוע, ויאיר או אלעד בחיים לא זמינים בזמן הDOWNTIME, לפעמים השרת מושבת ימים ולילות, ובחיים לא תקבלו את הפיצוי שהם מציעים באתר(גם אם כן אז ממש סימלי).
יש מלא בעיות אם השרת ולא פעם הייתי צריך לחכות מעל 12 שעות שהם יסדרו לי משהו אחד.
או שהם פשוט לא עונים כשאני מתקשר לברר איך הם מתקדמים אם הבעיה שלי...

היום נפל לי הונט באמצע משחק חשוב מול Warranty Gaming, מה שדפק לנו תמשחק, מ 7-1 הם עשו לנו
8-7.
ואז במחצית נמאס להם לחכות אז הם יצאו(שרת שלהם- מזל).
התקשרתי איזה 5 פעם עד שענו לי(יום שבת, אז בסדר), אועד אמר שהוא מסדר את הבעיה שלי כמה דקות, מאז עברו כבר שעתיים, אני מנסה להתקשר לברר מה קורה, לא עונים לי.

אין להם רישיון לונט 2.3, ו2.1 זה מזה מאפען, גם אי אפשר להתקין שום מוד נורמלי על השרת AUTO BAN הפיל תשרת כל חמש דקות שיש שחקנים בשרת(על השעון).

היה איזה פעם שיאיר סתם שינה לי את הסיסמא לftp בלי שאני אדע, כשהוא היה בחו"ל, ואני גיליתי את הסיסמא החדשה רק אחרי שבועיים, כשאני שואל אותו למה הוא שינה תסיסמא הוא עושה לי שזה לא חשוב.
ו"כל מה שאני צריך לדעת זה שזאת הסיסמא החדשה".

קניתי מהם גם BNC שקורס גל שנייה.

אנשים בLINUXSERV אין רמה, שימו עוד 20 שקל קנו מבני, עדיף, הכל עובד חלק, יש ונט נורמאלי, ואין DOWNTIME.

עריכה:
עכשיו גם ניתקו את הטלפון, קיצר נשארתי בלי ונט.
גם השרת עכשיו לא עובד... ככה כל שבוע, חודש הבא: BENI HERE I COME.
עצוב לשמוע , מעניין מה מנהלי לינוקס סרב יגידו.
 
ישן 15-07-06, 19:44   # 5
yarin34
חבר על
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2006
מיקום: דימונה
גיל: 33
הודעות: 913
שלח הודעה באמצעות ICO אל yarin34 Send a message via Skype™ to yarin34

yarin34 לא מחובר  

מההתחלה לא ממש אהבתי את הגישה של יאיר .
בכל מקרה , חבל לשמוע , בעבר היו להם המון שרתים , והשרתים כמעט הכי טובים .
__________________
שלום לכולם,
וחזרתי לפה :]
 
ישן 15-07-06, 19:49   # 6
HellgY
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 39

HellgY לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי MetaCode
אז למה אתה חודש שלישי איתם ואתה לא מרוצה? חסר חברות אחרות?
אני אצלהם חודש שני... כמו שכתוב...
נתתי להם צ'אנס... הם גם היחידים שנתנו TICKRATE 66 במחיר של 70 שקל.
אבל תאמת עדיף לשים עוד 20 שקל ולקנות מבני, TICKRATE 66/100.
 
ישן 15-07-06, 20:02   # 7
MoshikB
הוסטסניון
 
MoshikB's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: Israel
הודעות: 3,200
שלח הודעה באמצעות ICO אל MoshikB Send a message via Skype™ to MoshikB

MoshikB לא מחובר  

בעע חבל לשמוע..
אני לא יודע מה עכשיו, אבל בעבר זאת הייתה חברה חברה...
בהצלחה!
__________________
 
ישן 15-07-06, 20:05   # 8
HellgY
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 39

HellgY לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Expert-Serv.Co.iL
בעע חבל לשמוע..
אני לא יודע מה עכשיו, אבל בעבר זאת הייתה חברה חברה...
בהצלחה!
כע לפני שנה, לא סתם הם הפסידו את כל הלקוחות שלהם.
השרת עלה לאיזה חמש דקות ואז הונט והשרת נפלו שוב:\.
 
ישן 15-07-06, 20:10   # 9
LinuxServ
חבר וותיק
 
LinuxServ's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הַמִּזְרָח הַתִּיכוֹ
גיל: 37
הודעות: 1,353
שלח הודעה באמצעות ICO אל LinuxServ שלח הודעה באמצעות MSN אל LinuxServ Send a message via Skype™ to LinuxServ

LinuxServ לא מחובר  

אולג, כמה שהחוצפה שלך גדולה - זה פשוט לא יאמן.
יאיר בצבא כבר במשך שבוע, מי שטיפל בך במשך כל התקופה זה אני.

בכל פעם התקשרת ועניתי לך
קרו מקרים שלא עניתי לך באותו רגע - ודיברנו על זה אחר כך
ביקשתי ממך יפה מאוד להשאיר הודעה בתא קולי, והבטחתי שאחזור אליך בתוך מקסימום שעה מהרגע שהשארת את ההודעה.
עשית את זה פעם אחת, חזרתי אליך, סידרתי את התקלה ומאז אתה לא משאיר הודעות.

היום הייתה בעיה כללית, מזה הרבה זמן, ישבנו וסידרנו את התקלה
התקשרת ואמרתי לך "אולג, יש בעיה, העניין בטיפול" זה שתתקשר עוד 200 אלף פעם זה לא יקדם ולא יעזור בפתירת הבעיה.
קורה שאדם עסוק במשהו, עם טלפון אחר ולא יכול להתפנות לענות לך.

החוצפה שלך גם עוברת כל גבול
התקשרת ב-2:30 בלילה בשביל לבקש להוסיף משהו... לא עניתי לך והשארת הודעה זועמת על כך בתא קולי.

בשעה 2:30 בלילה, נשמע לך הגיוני להתקשר לתמיכה? אלא אם כן שרת נפל כמובן
ואז תתקשר בכל שעה, ואני אשמח לעזור.


הגישה שלך מהיום שקנית את השרת הייתה תוקפנית
לא ניסית לשמוע
לא ניסית להבין
ולא ניסית בכלל להישאר אצלנו.

הסיסמא ל-FTP שלך שונתה להזכירך כי נתת אותה לאחד החברים שלך
אנחנו רצינו להגן ולשמור לך את השרת אז שינינו אותה.

המשך יום נעים.
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.).
*אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי*
www.LinuxServ.co.il |
 
ישן 15-07-06, 20:28   # 10
HellgY
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 39

HellgY לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי LinuxServ
אולג, כמה שהחוצפה שלך גדולה - זה פשוט לא יאמן.
יאיר בצבא כבר במשך שבוע, מי שטיפל בך במשך כל התקופה זה אני.

בכל פעם התקשרת ועניתי לך
קרו מקרים שלא עניתי לך באותו רגע - ודיברנו על זה אחר כך
ביקשתי ממך יפה מאוד להשאיר הודעה בתא קולי, והבטחתי שאחזור אליך בתוך מקסימום שעה מהרגע שהשארת את ההודעה.
עשית את זה פעם אחת, חזרתי אליך, סידרתי את התקלה ומאז אתה לא משאיר הודעות.

היום הייתה בעיה כללית, מזה הרבה זמן, ישבנו וסידרנו את התקלה
התקשרת ואמרתי לך "אולג, יש בעיה, העניין בטיפול" זה שתתקשר עוד 200 אלף פעם זה לא יקדם ולא יעזור בפתירת הבעיה.
קורה שאדם עסוק במשהו, עם טלפון אחר ולא יכול להתפנות לענות לך.

החוצפה שלך גם עוברת כל גבול
התקשרת ב-2:30 בלילה בשביל לבקש להוסיף משהו... לא עניתי לך והשארת הודעה זועמת על כך בתא קולי.

בשעה 2:30 בלילה, נשמע לך הגיוני להתקשר לתמיכה? אלא אם כן שרת נפל כמובן
ואז תתקשר בכל שעה, ואני אשמח לעזור.


הגישה שלך מהיום שקנית את השרת הייתה תוקפנית
לא ניסית לשמוע
לא ניסית להבין
ולא ניסית בכלל להישאר אצלנו.

הסיסמא ל-FTP שלך שונתה להזכירך כי נתת אותה לאחד החברים שלך
אנחנו רצינו להגן ולשמור לך את השרת אז שינינו אותה.

המשך יום נעים.
נתחיל מזה שאני לא בחיים לא השארתי לך הודעה בתא קולי ובחיים לא ביקשתה ממני.
כשהתקשרתי לשאול אותך מה קורה אמרתה שאתה מסדר את זה תוך כמה דקות, שאלתי אם יש בעיה בשרת ועניתה לי לא. מא עברו שלוש שעות.

הרבה פעמים אין מענה בטלפון ובתכנות מסרים גם בשעות היום... היה פעם שהתקשרתי ב2 בלילה בגלל שהייתה תקלה, לא עניתה?, אני לא מאשים אותך... אבל זה קו של החברה, אתה לא מתכוון לענות?, אז למה להשאיר פתוח?.
ואיך אתה בכלל יודע בנוגע למה התקשרתי?.
תראה בחתימה שלך כתוב 24/7... אז בסדר אתם לא אנשים שעומדים במה שהם מבטיחים, סבבה,
אבל למה להתלונן על זה שאני מאמין למה שאתם כותבים באתר, מאיפה אני יודע שאתם לא מתכוונים לזה?,
ושזה סתם איזה טריק פרסומי.
אני יכול להביא לחבר שלי סיסמא לFTP, חשבון שלי, זה לא שחבר שלי בא להרוס, הוא כולה העלה 100 מגה מפות, מה שאם אתה לא יודע נחשב ממוצע-.
לא מתאים ליאיר?, הוא יכול לדבר איתי, לא לנעול לי את החשבון לשבועיים בלי לומר מילה...
גם אמרתי לו שחבר שלי מעלה מפות בסביבות ה200 מגה, הוא אמר בסדר.

יש לי סיבה מאוד טובה להיות תוקפני אם השרת בדאון טיים ואני צריך להתקשר 5 פעמים בשעתיים בשביל שיענו לי.

קבוצות אחרות לא יכולות לחכות לנו כל פעם שנופל לנו השרת.
כל מה שכתבתה לא יודע מאיפה רוב זה בא, אבל זה לא מסביר חצי מהדברים שאני רשמתי בהודעה.

Last edited by HellgY; 15-07-06 at 20:34..
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 00:53.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ