![]() |
# 2 |
חבר על
|
לא הזמנת מאתר אייבי , אלה מסוחר באייבי.
צור איתו קשר , במקרה והוא יעשה בעיות פתח דיספוינט בחשבון PAYPAL שלך והסבר מה קרה רוב הסיכוים שתקבל החזר כספי |
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר מתקדם
|
פידבק שלילי והמוכר מחזיר לך את הכסף\שולח שוב ומבקש סליחה (ואז מבקש שתתקן את הפידבק כמובן)
|
![]() |
![]() |
# 5 |
עסק רשום [?]
|
תצלם את המוצר כמו שצריך, ותפנה אליו ב-EBAY וצרף קישור לתמונה (תעלה לאכסון חינמי כלשהו).
תמתין למענה. אם לא ישיב לך תוך 3 ימים, שלח לו שוב הודעה דרך EBAY שאם לא יגיב תוך 24 שעות תכתוב עליו תגובה שלילית. לרוב הם עונים... תגובה שלילית זה הפסד עבורם וזה שלילי. אבל אל תגיב שלילי ישר בלי שתפנה אליו. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|