הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > עסקים מורשים - הודעות ושירות

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 08-12-05, 07:11   # 1
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

[Extreme-Serv.co.il] הודעת העדרות מאוחרת

שלום לכם ,

במהלך השבוע קרה לי איזשהוא מקרה במשפחה שבעקבותיו הזמינות שלי לא הייתה מלאה .
אותו קרוב משפחה סבל מאוד ו"בילה" המון בבית החולים .

כמו כן , שמתי לב לביקורת שפורסמה עליי אמש אך היא ננעלה ולא הספקתי להגיב עליה אז אגיב כעת :

בנוגע לכותב האשכול , אנא פנה לי להסדרת העניין באופן סופי .זה כבר נגרר יותר מדי זמן . בכל מקרה אני איצור איתך קשר במידה ואתה לא תיצור ..

בנוגע ליוגב סגרון -

אתמול הובטח לך שהשרת שלך יתוקן והוא אכן תוקן , אבל אם זה באמת היה מעניין אותך היית מגלה שאתמול בשעה 7 בערב אחרי שקיבלתי טלפון ממך ומעוד 2 לקוחות שהייתי צריך לתת להם תמיכה נאלצתי לצאת לבית החולים שוב והפעם למשך כל הערב והלילה ונחשב מה ? עכשיו 7 בבוקר לפני חצי שעה בדיוק חזרתי הביתה .
את הפלאפון שלי שכחתי בבית , הפלאפון שאליו אני מקבל את כל שיחות החברה .

בכל אופן היה חשוב לי שתדעו שכל הלקוחות בחברת אקסטרים-סרב מקבלים פיצוי , כל אחד ואחד .
כל מי שהפסיד אפילו דקה מזמנם של שרתי המשחק , יקבלם בחזרה .

אני מתנצל בהחלט בפני כל לקוחות החברה על אי מתן תמיכה במהלך השבוע , אך אני מקווה שאתם מבינים שכולנו בני אדם ושלפעמים יש מקרי חירום ולחצים לא צפויים .


כל לקוחות חברת אקסטרים סרב מתבקשים לפנות לתמיכה הטכנית המספרים הבאים :

03-9509366 - בשעות הפעילות
052-5538752 - הקו האישי שלי
054-2176444 - מספרו של דני התומך


תודה על ההקשבה ,
ליאור .
 
ישן 08-12-05, 07:45   # 2
The Predator
חבר על
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 34
הודעות: 992

The Predator לא מחובר  

כל הכבוד ליאור ,

אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה ,

הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם.

בהצלחה ,
__________________
רוצה לפרסם ?
לחץ כאן
אני משתמש בעל כבוד

אל תתנו לעמותת הטרקטורונים לסגור!!!
http://pancher.net/atv/
 
ישן 08-12-05, 10:07   # 3
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Pancher
כל הכבוד ליאור ,

אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה ,

הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם.

בהצלחה ,
וכפי שציינתי קודם הם צריכים להבין שיש לו מקרי חירום לא צפויים שיכולים להרוס תוכניות .
 
ישן 08-12-05, 10:23   # 4
loading
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,225

loading לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
וכפי שציינתי קודם הם צריכים להבין שיש לו מקרי חירום לא צפויים שיכולים להרוס תוכניות .
מצטער לשמוע על הקרוב משפחה של שבבית חולים.
אבל כמו תמיד שוב פעם אתה מוצא תירוץ ומנסה להתחמק.
פותח האשכול מדבר על תקופה של כמעט 4 חודשים שאין לו את המוצר אותו הוא רכש ממך, גם אז היית בבית חולים? תסלח לי אבל אתה צריך לבוא כמו גבר ולהגיד שטעית ופישלת פה ולהחזיר לו את הכסף וסלאמת, ולא למצוא תירוצים של השבוע האחרון כי לא מדובר פה על תקופת זמן של שבוע אלא 4 חודשים!

ולמה רק אחרי שמעבירים עלייך ביקורת בהוסטס אתה נזכר להזיז עניינים? מה אתה לא רואה לבד שהילד מסכן? שבסך הכל רצה לשחק שילם לך 90 שקל שנחשב בגילם הרבה מרחת אותו 4 חודשים ועירבת את ההורים שלו ותחשוב מה הם חושבים "לא משלמים יותר לאנשים באינטרנט" תחשוב גם על הדברים האלו.
 
ישן 08-12-05, 10:45   # 5
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Loading.co.il
מצטער לשמוע על הקרוב משפחה של שבבית חולים.
אבל כמו תמיד שוב פעם אתה מוצא תירוץ ומנסה להתחמק.
פותח האשכול מדבר על תקופה של כמעט 4 חודשים שאין לו את המוצר אותו הוא רכש ממך, גם אז היית בבית חולים? תסלח לי אבל אתה צריך לבוא כמו גבר ולהגיד שטעית ופישלת פה ולהחזיר לו את הכסף וסלאמת, ולא למצוא תירוצים של השבוע האחרון כי לא מדובר פה על תקופת זמן של שבוע אלא 4 חודשים!

ולמה רק אחרי שמעבירים עלייך ביקורת בהוסטס אתה נזכר להזיז עניינים? מה אתה לא רואה לבד שהילד מסכן? שבסך הכל רצה לשחק שילם לך 90 שקל שנחשב בגילם הרבה מרחת אותו 4 חודשים ועירבת את ההורים שלו ותחשוב מה הם חושבים "לא משלמים יותר לאנשים באינטרנט" תחשוב גם על הדברים האלו.

טל ,

קרה מקרה שכפי שציינתי יטופל מול הלקוח .

תירוצים ? איפה אתה בדיוק רואה פה תירוצים ?

יש 2 לקוחות לא מרוצים כרגע , בעבור אחד מהם השרת היה בתקלה במשך יומיים ברציפות וההסבר היה מכון אליו בלבד .

בנוגע לפותח האשכול , שוב , שיפנה אליי והעניין יסודר .

מתעורר רק בגלל ביקורת ?
אתה צודק , באמת ישנתי אתמול כל הלילה בבית החולים .. והתעוררתי ב 5 וחצי לפנות בוקר כדי לנסוע בחזרה הביתה ..
 
ישן 08-12-05, 11:09   # 6
loading
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,225

loading לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
טל ,
יש 2 לקוחות לא מרוצים כרגע , בעבור אחד מהם השרת היה בתקלה במשך יומיים ברציפות וההסבר היה מכון אליו בלבד .

מתעורר רק בגלל ביקורת ?
אתה צודק , באמת ישנתי אתמול כל הלילה בבית החולים .. והתעוררתי ב 5 וחצי לפנות בוקר כדי לנסוע בחזרה הביתה ..
ליאור כל כך קשה לספור עד 3?
2Web - ofir באותו אשכול גם הוא סיפר כמה הוא לא מרוצה וכו' אז לפי איך שלימדו אותי זה 3,
שלושה שבאו להתלונן לך תדע עוד כמה יש.

תגיד לי רגע, אם אתה עסוק או כמו במקרה הזה בבית חולים אין מישהו תחלופי לך מישהו שמנהל את העניינים כשאתה לא יכול לענות ולתמוך? מה עם המשרד שלך אין אף אחד שמה אמרת פעם "יש שמה מרכזנית שמעבירה לי שיחות..." ?

ועוד שאלה קטנה, למה פותח האשכול צריך להתקשר אלייך? זה לא אמור להיות הפוך? שאתה תתקשר אליו, ותגיד לו "תראה ישראל (שם בדוי ) טעיתי, היו לנו כמה בעיות לאחרונה וכו' "
קצת יוזמה איפה היוזמה שלך להתקשר אתה אליו ולנסות לעזור לו בכוח כי הוא הרי ציין שיש לו בעיה אז תתקשר תיזום תשאל אותו מה הבעיה איך תוכל לעזור לו.
 
ישן 08-12-05, 11:13   # 7
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Loading.co.il
ליאור כל כך קשה לספור עד 3?
2Web - ofir באותו אשכול גם הוא סיפר כמה הוא לא מרוצה וכו' אז לפי איך שלימדו אותי זה 3,
שלושה שבאו להתלונן לך תדע עוד כמה יש.

תגיד לי רגע, אם אתה עסוק או כמו במקרה הזה בבית חולים אין מישהו תחלופי לך מישהו שמנהל את העניינים כשאתה לא יכול לענות ולתמוך? מה עם המשרד שלך אין אף אחד שמה אמרת פעם "יש שמה מרכזנית שמעבירה לי שיחות..." ?

ועוד שאלה קטנה, למה פותח האשכול צריך להתקשר אלייך? זה לא אמור להיות הפוך? שאתה תתקשר אליו, ותגיד לו "תראה ישראל (שם בדוי ) טעיתי, היו לנו כמה בעיות לאחרונה וכו' "
קצת יוזמה איפה היוזמה שלך להתקשר אתה אליו ולנסות לעזור לו בכוח כי הוא הרי ציין שיש לו בעיה אז תתקשר תיזום תשאל אותו מה הבעיה איך תוכל לעזור לו.

טל , אופיר היה לקוח שלי בעבר , אם יש\הייתה בעיה הוא מסוגל לפנות אליי בכוחות עצמו .
אם עד עכשיו זה לא עניין אותו לפנות אליי ורק בביקורת הוא נזכר להגיש תלונתו , זו לא אשמתי .

מהדיבור שלך זה נראה שאתה מעוניין ללמד אותי לנהל חברה , אין צורך . אני מסתדר לבד .
אני לא חייב לאף אחד הסברים למה הלקוח צריך להתקשר אליי ולא אני אליו ובטח שלא לך .

סה"כ באתי להודיע מה שהודעתי , הערות ושאר ירקות תוכל לעשות אליי באופן פרטי .
 
ישן 08-12-05, 11:18   # 8
loading
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,225

loading לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
טל , אופיר היה לקוח שלי בעבר , אם יש\הייתה בעיה הוא מסוגל לפנות אליי בכוחות עצמו .
אם עד עכשיו זה לא עניין אותו לפנות אליי ורק בביקורת הוא נזכר להגיש תלונתו , זו לא אשמתי .

מהדיבור שלך זה נראה שאתה מעוניין ללמד אותי לנהל חברה , אין צורך . אני מסתדר לבד .
אני לא חייב לאף אחד הסברים למה הלקוח צריך להתקשר אליי ולא אני אליו ובטח שלא לך .

סה"כ באתי להודיע מה שהודעתי , הערות ושאר ירקות תוכל לעשות אליי באופן פרטי .
אוקיי אני אעשה את זה.
וזה לא בושה ללמוד מאחרים,
כאשר ממליצים לך המלצות אתה רק צריך לחשוב איך ליישם את זה בעתיד לא כל דבר אתה צריך לקחת כביקורת מתקילה, אולי תחשוב על זה כביקורת בונה ותלמד ממנה לא בושה ללמוד מאחרים.
 
ישן 08-12-05, 12:46   # 9
Beesites
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,774
שלח הודעה באמצעות ICO אל Beesites שלח הודעה באמצעות MSN אל Beesites

Beesites לא מחובר  

ומה לגבי הלקוח שטען שקיבל ממך שרת TEAMSPEAK, בעוד שלחברה שלך אין בכלל רישיון למכור שרתי TEAMSPEAK?
 
ישן 08-12-05, 13:23   # 10
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Beesites
ומה לגבי הלקוח שטען שקיבל ממך שרת TEAMSPEAK, בעוד שלחברה שלך אין בכלל רישיון למכור שרתי TEAMSPEAK?
זו הסיבה שזה היה לקוח אחד ומיוחד שהיה לו את השירות בעבר ..
כרגע אנחנו לא מספקים שרתי טים ספיק .
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:35.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ