|
|
# 11 |
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
כולם מחכים לתגובה מיוסי אתם יכולים להמשיך לחכות ( מיצתער לבעס ) אבל אני לא חושב שהוא יענה
אני מחכה לתגובה מימנו באי סי כבר משו כמו 2 וחצי חודשים |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|