|
|
# 11 |
|
חבר חדש
|
נראה מעולה!
נראה ממש טוב ניר [:
נקי ומקצועי.. במוקטן זה תמיד נראה טיפה יותר טוב אז באמת שאהבתי.. בהצלחה במכירה
__________________
בברכה רון, גרפיקאי בפורום.
![]() לפרטים והזמנות תשאירו הודעה פרטית. מכיוון שאני חדש בפורום עדין לא יצא לי להכיר אנשים שיוכלו להמליץ על עבודותיי, בקרוב. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|