|
|
# 16 | |
|
מנהל ראשי
|
ציטוט:
או שמשלמים בכ.א, או שמקבלים את הקבלה שאנחנו שולחים בדואר - מעבירים לרואה חשבון, והוא מוציא צ'ק על הסכום - אף אחד לא רץ, אלו 2 שיטות התשלום המקובלות בעולם. |
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|