הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 07-01-09, 07:52   # 3
Sahar | Ventrilo.co.il
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jul 2007
מיקום: כרמיאל
הודעות: 120

Sahar | Ventrilo.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ונטרילו טכנולוגיות צפה בהודעה
המעבד הזה בסדר גמור... קוואד, תקנה רק את החדש אם כבר Q9550..השאר ממש לא שווה לקנות כי הם ברמה של ה E8400 בערך.
הלוח מעולה,
כרטיס מסך אני הייתי מחליף ל Gigabyte Geforce9800GT 1GB DDR3
וזיכרון מספיק...אולי רק תשקול להחליף ל HDD של Seaget 500GB 32MB
מילה במילה
__________________

סהר
Admin [AT] Ventrilo.co.il
www.Ventrilo.co.il
  Reply With Quote
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:33.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ