|
|
# 10 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
אני ממליץ לך על זאתי: למרות שהיא עולה 1700, אתה תהנה מכל רגע.
http://www.zap.co.il/compModels.asp?...odel_id=353116 יש אותה לחבר שלי, היא מעולה!! לי יש מצלמה ב-2500 שקל, אז אני לא יציע. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|