מעוניין לדעת: איך אתם שוכרים את נציגי המכירות/תומכים שלכם?
אהלן חברה,
אני חדש בפורום ואני רואה פה תופעה מוזרה: הרבה משתמשים מנסים "לתפוס טרמפ" על ספקיות האחסון בפורום, במטרה להרוויח פרוטות (אפשר להגיד שזה מה שקורה אצל הרוב, לא כולם). מה שלא מובן לי, למה אתם שוכרים את האנשים הלא מקצועיים הללו? האם זה בשביל עוד 20 שקל בחודש? האם זה בשביל שיהיה מכובד "נציג מחירוט"- בכוונה, להדגיש את החוסר מקצועיות של רובם.
ובקשר לתומכים, אני רואה פה מלא שאומרים:
"אני מבין ב-DA הכל (וואו, כבר שווה לשכור אותו) אני יודע להתקין מערכות פורומים וקצת html...גיל: 13 תמיכה במערכות מסרים".
וואי וואי וואי, את נציגי המכירות עוד קלטתי, אך איך שוכרים בנאדם כזה לעזאזאל?
האם תומך בכלל צריך להתקין מערכות פורומים? האם מספיק שתומך יידע להשתמש בפאנל?
רק שתדעו: התודעה לגבי ילדים שלא מבינים אשר פותחים "חברות מסטיק" כבר יצאה מהפורום הזה, כבר אנשים בוגרים ומבוגרים נזהרים ולדעתי אנו בדרך לשיפור בתחום ההוסטינג בישראל (בתור מנהל ספקית אחסון, אני יכול להצביע על כך). אז למה להרוס לעצמכם? למה לשכור נציגי מכירות שכותבים בשגיאות כתיב? למה לשכור תומכים שיודעים להתקין פורום ופה ושם html? אה הם מבינים גם ב- bbh (הכוננה ל-SSH כמובן). רק שתדעו, התדמית של נציג המכירות (שתכלס, הרבה פעמים ככה מגיע הלקוח) היא התדמית שלכם. התמיכה של התומך היא התמיכה הכללית של החברה (בלי קשר לידע שלכם). אז פשוט תענו לי, למה?
ואם כבר אנו מדברים, אני יודע שיש גם הרבה רציניים בפורום, אז רציתי לשאול אתכם..איך אתם בוחרים את נציג המכירות שלכם? איך אתם בוחרים תומך? האם התומך מקבל תשלום כספי?
ובקיצור, אני אשמח אם נוכל לפתח דיון נעים בנושא.
|