|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
# 30 |
|
חבר וותיק
|
טוב
בדרך כלל שמישהוא עוזב אומרים רק את הדברים הטובים. ושוחכים את הרעים. אז אני יגיד רק את הדברים הטובים. אני מכיר אותך הרבה הרבה לפני המוסג הזה שהיתה מנהל בהוסטס (או בכלל בהוסטס? כמה כבר? שנתיים? סהכ"ל היו לנו יחסים לא רעים היתה מנהל לא רע, מבחינת רוב המשתמשים פה. לדעתי זה הלך לא רע בסהכ"ל. קידמת את הוסטס בצורה מסוימת. בקיצור בהצלחה בהמשך.. אתה עוד תחזור, תזכור את המשפט הזה. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|